2 Mart 2012 Cuma

DÜZENİN ALTINDAKİ DÜZENSİZLİK!!

Başlığa bakıp da ciddi bir konu zannetmeyin, kendi düzensizliğimden bahsediyorum :) Dışarıdan bakınca düzenli bir kızım, hani odamı derli toplu tutmaya çalışırım, kitaplığım ya da masamın üzeri de bilhassa topludur :) hatta simetri düşkünüyüm, bi raftaki kitaplar bir tarafa eğimliyse diğerleri de karşıtlık oluşturacak falan.. :) O zaman sorun ne di mi? İnanın bilmiyorum, ama odamı topluyorum ya enn geç o günün akşamına eskisi gibi dağınık oluyo :) Artık kendimi çizgifilmlerde temizlik yapan karakter gibi hissediyorum, hani evi süpürüp her şeyi halının altına atan gibi.. Görsel bir düzen var ama alttan alta her şey düzensiz, dağınık.. 
Belki de sebebi benim de öyle oluşumdandır :) Dışardan sakin görünürüm ama içten içe ne fırtınalar kopar yüreğimde, 40 tilki dolaşır zihnimde :p
Her şeyi geçtim de, ders notlarımdaki dağınıklık hiiiçç hoş değil. Okulda not tutuyorum, evde temize çekiyorum, gerekli diğer dökümanlar fotokobiler falan, ama vize sınavı sonrası elimde olan notları finalde bulamıyorum.. Yada bir ihtiyaç duysam geçmiş senenin notlarına elde var koca bir hiç! :) İlk başlarda sorun değildi, ama şimdi malum akademisyen oluyoruz ya, hep şey düşünüyorum, ilerde bir derse girecek olsam ne anlatacam ben? hangi kaynakları kullanacam, dersin içeriği gidişatı falan filan.. Biliyorum biliyorum, zamanla anlayacağım nasıl olacağını :) Ama şimdiden sonra notlarımı daha düzenli tutmaya karar verdim, bu nedenle her dersin notlarını ayırdım, birer tane çok föylü dosya aldım her birine, sınıflandırmaya başlıyorum her notu :):) Bakalım ne kadar dayanabileceğim bu düzene :) 
Mağazada kitaplara bakıyordum bugün, güzel bir şeye rastladım, ne yalan söyleyeyim ilk başta kapağına vuruldum, alayım dedim, sonra arkasını okudum, pişman etmedi beni, güzel bir şeye benziyor, dilerim öyle de olur :) Kitabın adı "Nebevi Nefes - bir insan dünyayı değiştirebilir". Yazarı İkram Arslan. Ümmetin yüzyüze geldiği fitne ateşini söndüren ilk müceddid Ömer bin Abdülaziz'in nefes kesen mücadelesini anlatıyormuş kitap.. Hele ilk ben okuyayım, güzel ise tavsiyelerimi dillendiririm burada :)



2 yorum:

  1. Bu hafta sonu yine oda toplama var gibi hehey :)))
    Keyifli okumalar ve dinlenmeler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bu arada aynen öyle, temizlik vakti :) Ama bu sefer kararlıyım, sabahtan dip bucak temizleyecem odamı, daha da dağılmasın yani :)))

      Sil