4 Mart 2012 Pazar

SABIR VE ŞÜKÜR..


Başına ne gelirse gelsin, karamsarlığa kapılma. Bütün kapılar kapansa bile, sonunda O sana kimsenin bilmediği gizli bir patika açar. Sen şu anda göremesen de, dar geçitler ardında nice cennet bahçeleri var. Şükret! İstediğini elde edince şükretmek kolaydır. Sufi, dileği gerçekleşmediğinde de şükredebilendir.
Şems-i Tebrizi

Evet, bir haftanın daha sonuna geldik. 2 gündür ertelediğim işleri yapmam için son 12 saat :) O yüzden güzel bir "yapılacaklar listesi" hazırladım, tüm maddelerde ders çalışma var :)) Yarınki ders için hazırlanıp gitmeliyim, ayrıca proje için de bir konu bulmalıyım :/ Bu dersin sınavı olmayacak diye sevinmiştim ki, 3 tane proje yapacağımızı öğrendim :) Ne kadar güzel öyle değil mi :) Daha da güzeli, ilk projenin teslim tarihi 3 hafta sonra :) İnanın beni asıl düşündüren bunlar dağil, bu derste devamsızlığım 3 hafta, 1 gün daha gidemezsem dersten kalıyorum zaten :) Vayy be, diken üstünde okumak bu olsa gerek :)
Neyse efendim, yine de her şey yolunda çok şükür.. Hele de geçen döneme kıyasla.. Çok değil 1-2 ay önce ben de bunaltıcı zamanlar yaşıyordum, her şey istediğim yönün aksine gidiyordu ki, Mevlana'nın güzel bir sözüyle karşılaşmıştım. Kendime geldim o zamandan sonra.. Sabır ve şükür ile geçmeyecek dert yok derim ben, ve bol bol dua :)
Bu aralar bazı yakın arkadaşlarımın sıkıntılı zamanlar geçirdiklerini görüyorum, bu durum bilhassa beni üzüyor :) Elimizden yapacak bir şey gelmeyebilir, Hakkı ve sabrı tavsiyeden başka.. Bu nedenle Şems-i Tebrizi'den bu güzel sözü paylaştım. 
O yüzden dostlarım sabredin, güzel günler yakındır :)))
Dua ve selam ile..

2 yorum:

  1. Selamün Aleyküm arkadaşım , hoş geldin :) blogcudan tanıdığım ve burada buluştuğumuz arkadaşlarımı mimledim , seninde mimin var, arzu edersen cevaplarını bekliyorum , sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam, hoş bulduk Allah razı olsun :)Ben zaten seni ve diğer bi çok arkadaşı takipteyim :) Görüşmek üzere :)))

      Sil