3 Nisan 2012 Salı

BİZİM İHTİYARLAR..

Ben bu hayatta bi yaşlılara sempati duyarım bi de kedilere.. :) Kediler malum zaten, kendimden sonra en sevdiğim canlı türü :) Peki yaşlılar, o huysuz, inatçı, aksi yaşlılar.. Bi severim onları sormayın. Severim, saygı duyarım ve elimden geldiğince anlayışlı davranırım.. Evet tamamen çıkara dayalı bi ilişki :) Bugün onlara yarın bana, öyle değil mi?? Gençken insan güveniyo kendine, ama yaşlılık hep korkutmuştur beni. Birilerine ihtiyaç duyma ihtimali çok yüksek. O yüzden hep iyi davranırım yaşlılara, gün gelince gençler de bana iyi davransın. Çünkü muhtemelen ben de huysuz bi ihtiyar olacam. Baksanıza daha bu yaşta huysuz ve inatçıyım.. Bi de insan atalarında çeker derler yaa, vay halimeee :)


Büyükbabam ve babaannem geldi bize, 1 hafta kadar misafirimiz olacaklar. Büşrayla kendimizi hazırlamıştık bu ziyaret için, ama yine de daha ilk günden "oyy oy" dedirttiler :)))) Tek şikayetimiz fazla ilgi.. Alışık değiliz ya, napalım işte? :) Bizim ihtiyarlar 80'e merdiven dayamışlar ama maşallahları var :) Bizi bile gömerler :) Eve geldiler ye, babaannem hemen kolları sıvamış evleri temizlemeye başlıyo. Ya yapma etme babanne gel otur diyoz, yok.. Arkanı dön, hemen alıyo eline deterjan, bi yerleri ovalamaya başlıyo.. Öğrenci evi burası kızım, siz yapamazsınız diyo :))) Büyük babam da ondan aşağı kalmaz.. Onlarda enerji çokk ama bizde yok. Gün boyu peşlerine koşuşturmaktan ayaklarımda derman kalmadı inanın, ölüyorummmm. Ama bizim ihtiyarlara maşallah, şimdi amcamlara indiler çay içiyolar.. Biz evde dinlenme arasındayız :)

2 yorum: