4 Nisan 2012 Çarşamba

İHTİYARLARLA SIRADAN BİR GÜN :))

Bugün çok güldüm bizim ihtiyarlara :))) Hiç farkına varmamışızz, onlar genç biz ihtiyarmışız..
Büyük babam tamı tamına 75 yaşında (Rabbim hayırlı ömür versin), son bir kaç yıldır bi rahatsızlığı vardı, elleri titriyordu. Hayatını terzi olarak kazanmış bir insan için ellerin önemi malum, yaşlı bile olsa ellerinin titremesi hayatını zorlaştırıyordu. Neyse ki aldığı ilaçlar hastalığını oldukça hafifletti, hala daha yemek yerken, bir şey içerken zorlanıyor ama çok şükür. Bu gün kahvaltıdayken çay içmekten açıldı muhabbet, kerdeşim kaynar kaynar içer o çayı,  ben ise biraz soğuduktan sonra içerim.. Büyükbabam dedi ki, ahh kızım bende soğuduktan sonra içiyorum, ama zorunluluktan.. Sonra da çok şükür ama, buna da şikayet etmemek lazım, her işimi yapabiliyorum ya, hamd olsun Rabbime dedi.. Buraya kadar herşey dramatik bi şekilde giderken babannemin şu cümlesiyle şok oldum :)) Beyy, daha gençsin, hele bi ihtiyarla, bak bakalım yapabilecek misin işlerini..Bunu söyleyen babannem de 76-77 yaşında.. Allahım dedim, ben 22 yaşında hayattan yorgunnn, ihtiyar hissediyorum kendimi, 80 yaşında ihtiyarlar daha ihtiyarlayacakları zamanlardan ötürü korkuyorlar :)) Bu işte bir terslik var :)) Aslında haksız da değiller hani, şöyle bi geçmişe bakınca, babamın ve annemin büyükanne ve büyükbabaları 100 yaşını gördüler yani.. Ohooo, demek ki bizim ihtiyarlar bizi bile gömecekkk :))

2 yorum:

  1. merhaba Betül hanım
    Kaliteli bir duruşunuz var bana göre.Profiliniz öyle diyor.
    Bu arada büyük babanızın hastalığı parkinson olabilir(en belirgin şikayet:ellerde titreme,hareketlerde yavaşlama,donukluk,küçük adımlarla yürüme,kabızlık,öne eğik yürüme..)
    Yüksek lisansınızda başarılar efendi.Allah'a e.o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi geceler efendim, ilginiz ve mesajınız için çok teşekkür ederim. Çok şükür büyükbabam parkinson hastası değil, gerekli muayeneleri yapıldı. Belirli ilaçları kullandığı taktirde düzelme gösteriyor. Sizde Allah'a emanet olun.. Kolay gelsin..:)

      Sil