12 Nisan 2012 Perşembe

BEN KEDİMİ ÖZLEDİM..

Zaman ne kadar da çabuk geçiyor, her şey nasıl da üst üste geliyor..
Nasılsın diye soranlar oluyor, bir büyüğümüzün dediği söz geliyor aklıma, iyiyim desem yalan olur, kötüyüm desem inancıma dokunur.. İyi olmamam için sebep mi var? kendimce.. belki.. Geçerli sebepler mi? bilemem.. bence..
Şükürsüzlüğe giriyo elbet.. Bilmem mi?? 
Böyle olacağım belliydi ama, son günlerde sebepsiz neşeli davranışlar, her şeye gülmeler falan, ben sonumu bilmem mi :) Böyle büyük buhranlara girmemin iki sebebi olurdu genelde, 1. sınav ve projeler, 2. dünya ve ahiret dertleri.. Bu sefer her şeyi bir arada yaşıyorum.. Sorumluluğun ne büyük sorun olduğunu bu kadar bilmezdim mesela.. Hele de insanların sorumluğunu üzerine almak.. Kul hakkı.. Ahh Rabbim, var mı daha kötüsü..
Hepinizin olmuştur hakka hukuka aşırı saygılı hocaları.. Hocam, erken bırakın ders işlemeyin dediğimizde olmaz ben aldığım paranın hakkını vermeliyim diyen hocalar.. O elleri öpülesi hocalar.. O kadar iyi anlıyorum ki şimdi.. Aldığım maaşın her zerresinde bunun hakkını ödeyebiliyor muyum düşüncesi.. Bu durum üzerimde psikolojik baskı yapıyo, sınavları projeleri iyi notlarla geç, aman uzatma okulu falan.. Ne bileyim yaa, işte ben böyle bir hal içindeyim..
Yaa inanın böyle değildim ben, yaşarken oldum.. Orhan veli'nin olmasa, beni böyle havalar mahvetti.. 
Belki de bahardandır.. Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum, yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar..
Öyle bişeyler işte..
Siz dua edin bana, melekler de size eder hem :))
Selam ile..

Edit: Yazının kedimle ne alakası mı var? Yok.. Ama ben onu çookkk özledim :(

2 yorum: