2 Mayıs 2012 Çarşamba

ÜŞENME - ERTELEME - VAZGEÇME

Bu başlığı sonuna kadar hak eden bir durum içerisindeyim, zira anlatacak o kadar şey varken günlerdir elime bilgisayarı alıp da yazamıyrum..
Hadi canım sendeeee, ailemin yanındayım, tembellik ve üşengeçlik yapmak benim hakkım, di mi :))
Bu arada evet, ailemin yanına geldim, kimseciklere kaber vermeden, ani bir kararla kalktım ve geldim, iyi ki de gelmişim hani, ailenin yanı gibisi yok :)))
Ziyaretin kısası makbuldür, lakin ben uzatmaya kararlıyım. Malumunuz dönem bittiği gibi direk Trabzona gideceğim, yaz tatili de yok, sonra hiç ara veremeden okullar açılacak yine. Tehey tehey, işim gücüm okumak yani :)) Öyle işte.
Yeni bir kitaba başladım bu arada, Ahmet Ümit'in Sultanı Öldürmek adlı eseri.. Çok güzel başladı, aynı şekilde devam etmekte.. iyi bir bitişi olacağını da ummaktayım :) Bitirince yine burada yorumlarız. Şunu söyleyebilirim ki, kitap belli tabuları yıkmakta.. Gayet de güzel yapmakta hani.. Bildiğimiz Fatih Sultan Mehmet'den başka bir profil ile karşılaştım kitapta, ilk başlarda biraz yadırgadım, hayır öyle olamaz dedim, ama sonra kendi tarih bilgilerimi sınadım ve o bilgilerin kaynaklarını.. Ha haaa.. bildiklerim bize öğretilenlerindi sadece.. ne az ne çok. Bu arada evet, bana öğretilen tarihimin büyük kısmının aslında öyle olmadığına inanıyorum, ve araştırıyorum.. Sadece tarih ile kısıtlamayalım konuyu değil mi, dinimizle alakalı kuvvetli inancımın olduğu bazı hadislerin de aslında var olmadığını öğreniyorum..Bunlara başka bir yazıda değinirim.. Heyy gidi insanoğlu, saptırmayı ne çok seviyordun sen!!
Bu arada kötü bir durumla karşı karşıyayım :) Ablam sağ olsun blogumu keşfetmiş, ha çok mu zor keşfetmek, zaten adın belli sanın belli demeyin, bunca zamandır blogum olduğundan haberleri dahi yoku :) Neyse efendim, ablam sayesinde annemler falan da duymuş, duymakla kalmamış bir de açmış okumuşlar yazılarımı.. Onu niye öyle yazdın, bu niye böyle diye hesap soruyo canım annem :) Bu yazıyı okursan eğer, selamlar :D
Öyle işte efendim.. Konunun aslına dönecek olursak, üşenmeyin ertelemeyin sonra vazgeçersiniz.. Aynen öyle 1 haftadır her bir şeyi ertelemekteydim, sonumuz hayrola :)) Ben bi yerden başladım..
Selam ve dua ile..
Hayırlı günler :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder