5 Haziran 2012 Salı

ANADOLU JET Yaktın Beni..

Siz hiç uçağınızı kaçırdınız mı?? Ben kaçırmamıştım. Çünkü zaman konusunda özenli bir insanım ;) Check-İn işlemimi önceden yapar, 1 saat önceden hava alanında olur, uçuş kartımı alır paşa paşa beklerim uçağın kalkışını :) Amma fakat ve lakin işler her zaman beklendiği gibi gitmiyor. Böyleee hava alanında mal gibi kalabiliyorsunuz  da :)) Neyse efendim, geçen cumartesi saat 2 de Trabzon'a uçağım vardı. Elimde kocaman olmasa da hayli ağır bir valiz (başıma ne geldiyse o yüzden geldi) ile kardeşim ve ben düştük yollara.. Elimde eşya yokken dahi amcam sağ olsun havaalanına bırakırdı beni, ama naasip işte, işi vardı onun, benimde bir sürü eşya :) Laptoptu valizdi taksiydi metroydu derkennn Havaş'a binebildim nihayet.. Ve saat tam 1 de Esenboğa hava alanına gittim. Şu ana kadar herşey mükemmel ilerliyordu, taa ki ben kontuarlardaki sırayı görene kadar.. O ne la, herkes mi öğlen uçağa binmeye karar vermiş.. Hadi bakalım dedik girdik sıraya, vakit geçiyor ama yok anam, gelmiyor sıra.. Neredeyse herkesin uçağı saat 2'ye galiba, etrafta bi gerginlik falan, birbirine patlıyo millet..Saat 1.35 oldu bana daha yeni sıra geldi, ama tabi yumurta da dayandı kapıya ;) Koydum valizi, bu ağır dedi kadın. Eee haklı tabi, 15 kilo bagaj hakkı benimki 23 kilo. Dedim tamam vereyim parasını, işten şöyle böyle ben burdan, ben veremem diyo bi yandanda birilerini arıyo ama o nalet telefonu açan yok. dedi ki hemen baştaki kontuara gidin onlar versin belgeyi. Bende bi telaş, bi yandan çanta ve bilgisayar, bi yandan koca valiz koş babam diğer kontuara, sıra var zaten, dedim böyle böyle anlattım, gidip para yatırcaksınız dedi, nereye dedim tee şurdaki bürolara, kalmış 5 dk, ben koşuyom hala, gittim kadın ne dese beğenirsiniz, onlara git sana bi belge versinler onu getir öyle parayı yatır. Hayy ben.. dedim ve koşmaya devam.. Bi gitti ilk kontuara, orda da kavga başlamış, ee herkes uçağını kaçırıyo, üstüne de valiz hattında sıkıntı mı ne var, durdurdular işlemleri, velhasılı kelam ordaki kavga ayrılana kadar saat oldu 1.45.. kapılar kapandı.. Ben mal gibi, elimde eşyalarla kaldım öyle.. O kadar sinirliyim ki anlatamam, ağlayacam bi yandan, eve gideyim desem 3 vasıta artı birsürü eşya.. Sonra neyse adamın biri dedi gidin bakın akşam uçağında yer varsa alın, bi de orda sıra bekledim maruzatımı ilettim falan, kaçırdığım uçağın biletini değişttirttim, üzerine de 50 lira ;) iyiydi aslında, 200 lira verenler bile oldu.. Oturdum 4 saat uçağı bekledim bi daha.. İşte o zaman farkettim aslında ne kadar çok uçağı kaçıran insan olduğunu.. O yüzden aman azizim, siz siz olun 1.5 sa önceden havaalanına gidin :)))


3 yorum:

  1. maalesef işgüzar birine denk gelmişsiniz hepsi o.

    YanıtlaSil
  2. Neyse sağlık olsun kardeşim. Trabzon' a özlem duydum şimdi, içinde sen olduğun için.hımmmm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle uzaktan, kuru kuruya özlem duymakla olmuyo biliyosun ki :)) kalkar gelirsin buraya dindiririz özlemimizi :D:D

      Sil