11 Haziran 2012 Pazartesi

BİR KAÇ KAREDE TRABZON :)

Trabzon'a daha ben yerleşmeden hemen misafir ağırlamaya başladım. Canımm arkadaşlarımdan Dilruba ve arkadaşı mini bi ziyarete geldiler. Hafta sonu Trabzonun altını üstüne getidik tabiri caizse ;)) Ama ahh o güneş, epey yaktı bizi yani.. Trabzon.. Öyle uzun uzun anlatmaya gerek yok, mükemmellik anlatılmaz yaşanır diyerek gelmek isteyenleri buyur ediyor ve size bir kaç fotoğraf sunuyorum..

İlk olarak Varlıbaş'da bulunan SohoGreen's de kahvaltı ile başlıyoruz ;) Bu yer müdavimi olmanızı hak ediyor inanın.. Kahvaltının güzelliği kadar garsonların güleryüz ve hizmeti de göz dolduran cinsten :D:D




Boztepe'de çay ve manzara keyfi ve sonrasında sahilde uzun yürüyüş :)






Trabzon'da Ayasofya var dediler, geldik.. Eski bir kilise, şimdilerde müze olarak hizmet veriyor.. Görülmeye değer..








Yemek için nereye mi gitmeli? Akçaabat'da bulunan Körfez isimli lokanta.. Hizmet süper, yemekler daha da süper ;) Ben daha ziyade manzarayla ilgilendim gerçi..



Vee yine uzun bir sahil turu sonrası Trabzon'da Edward's Coffee'de mutlu son ;)


O zaman ne diyoruz? Bize her yer Trabzon.. ;)))

Bu arada fotoğraflar üzerindeki saat ve tarihler yanlış, maalesef fark edip de ayarlarını düzeltmemişiz makinenin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder