20 Haziran 2012 Çarşamba

"İLK"LER..

Ama ben bunu yazmasam olmaz kii :)) Bu gün ilk resmi görevimi aldım, sınav gözetmenliği.. Öğrencilere 1.5 sa işkence çektirdim ;))
İtiraf etmeliyim ki, bu görevde hakkıyla çalışmak için duygularını çok dinlememek lazım.. Diğer türlü dikkate alınması gereken çok husus var. Şunu biliyorum ki, ne yaparsak yapalım tüm sınıfı mutlu edemeyiz. Bunu çok gördüm, bir hoca ne kadar mükemmel olursa olsun illa bi laf ederler. Bu yüzden  hakkıyla çalışırken aynı zamanda çoğunluğu mutlu etmeye bakmalıyız.. Sanki kolay bişey, de mi? :))
Mesela geçen bi çocuk geldi hocanın yanına, ben de olaya şahit oluyorum. 2. sınıfta bi çocuk devamsızlıktan kalacak belli ki, hocaya durumu izah ediyo. Şöyle böyle ailevi sıkıntılar falan gelemedim ilk zamanlar okula.. Çocuğa inanmamak elde değil, bi de diyo bırakın beni dersten ama devamsızlıktan bırakmayın.. Devamsızlıktan kalmak kötü zira seneye yine devam zorunluluğu gerekiyo.. Şimdi düşünüyorum ben dayanamam acırım çocuğa, kabul ederim ama bi yandan geri kalanların hakkı var. Kabul etmesen yazık çocuğa elinde olmayan sebepler.. Oyy Allahım umarım ben hoca olana kadar doğru karar verme yetisine de sahip olurum..
Bu gün sınavda da, çocuğun teki belli ki kopya çekmeye çalışıyo.. Bu aradad benden size tavsiye kopya çekmeyin çünkü çookk belli oluyo ha.. durduğum yerden izliyom çocuğu, önce bi kızarıp bozarmalar, telaşlı hareketler, ha bire bana bakıyo, bendeki de inat ya gözümü diktim çocuğa.. bi kopya çekemedi garibim.. izin versem çekse, o da hak be.. Amann velhasılıkelam zor bu işler ;)
Neyse efenim, heppinize iyi öğlen araları..;)


1 yorum: