2 Temmuz 2012 Pazartesi

"EV"LENDİM.. ;)

Ohhh be, tum yorgunluğa değdi ve nihayet evim hazır.. Normalde Trabzon'a 3 aylığına gelmiştim, ama ne memleket burası, gelince kim Ankara'ya dönmek ister ki?? Ben de aynen öyle yaptım ve yüksek lisansa burda devam etmeye karar verdim.. Sırf nispeten iyi bir üniversitede master yapmak adına hiç bir sey öğrenmeden mezun olmayı göze alamam, en azından burda yaparım master'ı, hem bölüme de daha ii alışarım falan.. Boyle düşüne düşüne bı baktım ev tutmusum ;) 

Aslında kız apart daireler ya da üniversite misafirhanesi vardı tam bekarlara uygun kalacak ortam niyetine ;) ama en az 2 yil, tek bı odada vakit mı gecer arkadas diyerekten ev aramaya koyuldum.. O ne ya hu? Ne fahiş fiyatlardan gidiyo burda daireler bir bilseniz.. Tamam Urfa'da da ev fiyatlari uçuk seviyededir ama Allah var evler buyuk, güzel, lüks olur.. Yok anam. Kalkinma, konaklar diye bilinen kampüse yakın yerleşim alanlarında harbiden oturulabilir diyeceğim bı evin aylık kirası 800-1000 lira arası.. Ama o bile eski bina, tuvalet, banyo kötü falan.. Tabi bı kaç kisi kalınca sorun olmaz da bendeniz yalnız yasamayı isteyince olmuyooooo ;);) velhasilikelam, hem aile ortamı olsun, hem kirası iyi olsun deyip okuldan uzak yerlerde ardık evi vee benim canım Güller'imin oturduğu apartmanda en üst daireyi boş bulduk ;) okula uzak muzak nolcakmis, Ankara'dan sonra burda her yer yürüme mesafesi ;) 2 dolmuş değistiriyorum yine de yarım saate okuldayim ;) Tabi ev eşyasiz olunca hemen aile devreye giriyo :) zaten düğün için trabzona gelecek olan babamlar bı gün daha erken geldi ve evet aynen bı gün icinde evi döşedi ;) zaten bizimkiler alıştı ev döşemeye ;) gecen yıl Ankara'da kardesimle kalacaz diye bı kaç gün icinde gelip evi kurup gitmişlerdi.. Simdi hızlanmışlar ben görmeyeli ;) bı günde beyaz eşyadan tutun salona kanepeler yatak odasına baza dolap falan, bı de mutfağa ivir zivir.. Diyeceğim o ki, ev kurmaya niyetliyseniz bizimkiler profesyonel olarak yardımcı olsun ;))))) 

Öyle boyle evim de hazır, bizimkileri de yolculadim, kaldım mı tek basıma.. Normalde yalnız basıma cok kalmisimdir ama hep kalacağını bile bile kendi evinde yalnız kalmak cok yalnız bişey ;)) o yüzden hemen yoldaşım Zeki muren'cigimi aldım yanıma.. Bir de gramafon almayı düşünüyorum, hatta şiddetle istiyorum..nostalji keyfim daha da bı keyiflensin, yanına da filtre kahve olsun ;))) canım çekti gece gece yani ;)
Bu arada evde bolca oda, bende de bolca vakit olunca neler planlıyorum kafamdan neler.. :) 3+1 ev, bana gore gayet iyi ama herkes buyuk diyor..bı kere bı sinema odası olcak ;) bı projektor ile yerde minderler falan.. ;) bı kedi bulacam ve bı oda onun olacak.. Aslında odaya ihtiyacı yok onun, yerim ben onu hep yanımda taşırım ;) bu aralar Sphynx türüne taktım kafayı, Tüysüz bı kedi türü ;) çirkin tatlı seyler.. Biraz pahalı hatta oldukça pahalı.. İran kedisi falan halt etmiş yanında :) ama millet basiyo çığlığı, o eve gelirse biz gelmeyiz diye.. Bakalım olmadı normal bı kedi ile devam edecez yola :):):) Var mı yuvaya ihtiyacı olan yavru kedi? İtinayla bakılır :)

hepinize hayırlı günler..
selam ve dua ile..

3 yorum:

  1. Vay kardeşim, böyle internet köşelerinden mi öğrenecektim "ev"lendiğini:) Neyse, hayırlı uğurlu olsun, valla şu anda gelmek istedim ya bakalım hayırlısı ne zamana olur gelişim. Ankara'da beni sensiz bırakıyorsun demek, özleyeceğim dostum, beraber derse gitmelerimizi, derste ders dışında her şeyi konuşmamızı:) Neyse görelim Mevla'm neyler, neylerse güzel eyler.Şiiiiiimmmdi uzaklardasın....:(

    YanıtlaSil
  2. ya yurtta odamdan sürülünce ani bi kararla ev tuttum, şöyle 2 gün içinde oldu hepsi :D:D bekliyom cano inşallah, evde oda bol, uzun uzun kalmaya gelll inşallah :D:D:D

    YanıtlaSil
  3. hikaye gibi anlatmışsınız..:)

    YanıtlaSil