30 Temmuz 2012 Pazartesi

GÜL BİTİRMEK İÇİN..

“Gül bitirmek için toprak olmalı, insan yetiştirmek için yine toprak olmalı; cennete ehil olmak için yine toprak olmalı. 

Toprak olmak istiyorum Allah'ım!..
İnsanlar beni gördükleri zaman topraktan gelip yine toprağa gideceklerini hatırlasınlar.., Her gidişin Sana olduğunu bilsinler....Güller bitsin üzerimde ve yükselsinler göğe doğru. Bülbüller, varlığıma şükrederek şakısınlar seher vakitleri, güllerin koynundan güne merhaba derken... Sevgi için...

Toprak olmak istiyorum Allah’ım!..
Bir ağaç kollannı sana doğru açsın benden, dua ederken kollarım olsun...
Sonbaharda sarı yapraklar süzülerek düşsün üzerime; benimle toprak olmak için, benimle ben olmak için..

Toprak olmak istiyorum Allah’ım!... 
Kışın kar örtsün üzerimi, yalnız kalayım kendimle...Sonra içime ilham ettiğin kardelenlerle sana doğru yöneleyim... (Ki duruşum da sana doğrudur. Kardelenlerim baharı müjdelesin insanlara... Umut için...
Toprak olmak istiyorum Allah’ım!... 
Baharda.., bülbülsüz gül olur mu hiç; “bülbül” için, bahar gelir mi yağmursuz; “yağmur” için, yağmur yağar mı duasız; dua için ve hiçbir şey olmaz rızansız:”Rızan” için...

Toprak olmak istiyorum Allah’ım!... 
Bir söğüt fidanı dursun ilkin üzerimde... Sonra söğüt fidanının duası bir küçük ağaççık... Ve birgün söğüdümün gölgesinde dinlensin dünya...Ve bir millet uyansın: utangaç, başıj yerde, gönlü fezanın derinliklerinde bir söğüdün!.. Gölgesinde senin davan için... Davan ki, davamdır... 

Toprak olmak istiyorum Aliah’ım!..
Yanımda Kevserler aksın şınl şırıl!.Ben de Kevser selinde coşmuş ve sana doğru yönelmiş bir avuç toprak... Cennet’inde... 


Erol ŞAHİN

4 yorum:

  1. Sonunda yazanı görmeden evvel, vay be nolmuş Betül' e ne kadar güzel sözler bunlar demiştim. Ama diyemedim:( Sen de resimleri paylaş:) Özledim be kızım seni:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bizim de böyle güzel yazılar yazdığımız günler gelir inşallah canım :)) bu arada bir değişim içerisindeyim ;) blogu doğru yola sokmaya çalışıyorum, tabii kendimi de inşaAllah ;) resim paylaşmayı da düşünmüyom cano artık, sana özelden yollarım :D

      Sil
  2. Resim derken çizdiğim resimlerden bahsetmiştim. Bu arada en doğru istikameti bulmanı dilerim:) tabi darısı başıma. OOOyy ooy cano ya Ankara tekken boş geliyor bana:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heee, artık çizmiyorum resim, baya oldu, içimdeki çocuk mu öldü ne? :D:D
      bu arada yettim gaarii, 16'sına bilet aldım, bayramda yanınızdayım inşallah :D:D:D hatta 2 gün de önce geliyorum, artık planlar sizden, hadi beni şımartın yine yeni yenidennn :)))

      Sil