12 Temmuz 2012 Perşembe

TAVŞAN MI? Daha neler..

Davetsiz misafirlerden hoşlanmam.. Gelen kişiyi sevmediğim müddetçe tabii :)) Geçen gün arkadaşlarla film gecesi yapıyorduk yine, bir arkadaş elinde kutuyla geldi, dedim yaa yapma her gelişinde hediye mi getirecen diye, bu seferki farklı dedi :)) Farklıydı da.. Kutuyu elime aldığım an hayvan olduğunu anladım, kedi mi kiii dedim ama kutuyu açınca bu sevimli yaratıkla karşılaştım :))



Sevimli mi dedim?? Nayıırrrr.. Melek yüzlü şeytan.. Ne iyi ki öldürmedim onu :)) Efenim, bilenler bilir, tavşanın bakımı pek bi zormuş.. Ben biraz netten araştırdım, ilk günden gözüm kortu zaten..Bide hadi kediyi deliler gibi severim de tavşan ne ya hu? :) Neyse, hediyedir sonuçta, bi de tatlı bişe zaten, bakalım nolcak dedik.. Demez olaydım :) Şimdi, bu cici hayvanlar kediler gibi hemen bi tuvalet alışkanlığı edinmiyomuş.. Kedi bakmayı o yüzden severim, al koy kumu bi yere, alışıyo hemen :)) 


Bu tavşancıklar de kendini güvende hissettiği bi yere yaparmış tuvaletini ilk olarak, sonra da hep oraya yaparmış.. Bizim bıdık ilk nereye yaptı biliyo musunuz? Kucağıma.. Daha fazla anlatmaya gerek yok sanırım.. Gün boyu duruyo mübarek, akşam eve gelip kucağıma aldığımda.. Haydaaaa.. :))


Tabikii bu duruma çıldıran ben hemen iade etmeye karar verdim hayvanı.. Arkadaş zaten bi kaç tavşana bakıyodu bahçesinde, yanına vereyim dedim bu gün.. Kutuya koydum bindim dolmuşa bu sabah, işe gitmeden vereyim tavşanı diye.. Bu melek yüzlü şeytan son dakika golünü de ihmal etmedi efenim.. Tamam dolmuşta kutunun içinde korkuyon ama bu benim çanta ve eteğimi batırma hakkı vermezdi di mi? :D:D İnanın bi an öldürmek geçti içinden :)) Kutuyu açtım baktım, pon pon işte, yumulmuş bi kenara, marulu kemiriyo.. La havle dedim ve gidip verdim hayvanı.. 
Vee böylece bir maceranın daha sonuna geldik :)))
Sırada siyah bi van kedisi macerası var.. Bakalım ne olacak :)
Günaydınlarr, ve de hoşçakalın :))

5 yorum:

  1. Sağ olun bayım ;)) seviyorsaniz tavşanları, benimkini size yollayayım ;))

    YanıtlaSil
  2. Ben çok severim. Çok hoşuma gidiyor keratalar :)

    YanıtlaSil
  3. ;))) ahh bayim haklisiniz yanii , sevimli seyler vesselam ;) ama asil sorun onlar da sizi seviyor ve kucaginiza alisiyolarsaa basliyor ;p o zaman hic de sevimli gelmiyolar goze, inanin ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki haklısınız sayın F.B.Y ama gülü seven dikenine katlanır misalı. :)

      Sil