12 Ağustos 2012 Pazar

GECENİN İÇİNDEN

Şöyle miss gibi bir kahve kokusuna hasret kalmışım.. Muhabbet, temizlik ve misafirlik ile geçen dolu dolu bir gün sonrası evimde kendime yaptığım 1 kupa az şekerli türk kahvesi ile oturdum yerime nihayet, yorulmuşum.. 
Şimdi benden size tavsiye, kahve ile hoş gidecek bir ezgi..


Siz bu ezgiyi dinlerken ben de hoş bir hikaye anlatayım :) Bugün şeytanla alakalı bir bahis geçti de, oradan aklıma geldi..


Günlerden bir gün şeytanın yolu bir köye düşmüş. Keyfi yerinde olan şeytan, sırtını bir ağaca dayamış ve buzağısı kazığa bağlı olan ineği sağan genç bir kadını uzaktan izlemeye başlamış.
Şeytan, kadını epeyce izledikten sonra yerinden kalkıp kazığa bağlı buzağının ipini biraz gevşetmiş. Buzağı bu, az ötede annesinin sütünün kovaya sağılmasını aç karnına izlemeye daha fazla dayanamamış. Buzağı yerinde debelendikçe boynundaki ip biraz daha gevşemiş ve sonunda yular hepten çözülmüş.
Koşarak annesini emmeye giden buzağı, süt kovasına çarpmış ve bütün sütler yere dökülmüş.... 
Sağdığı süt ziyan olunca siniri tepesine çıkan genç kadın, eline geçirdiği odunu buzağının kafasına vurmasıyla yavru kan içinde yere yıkılmış. Yavrusuna saldırılmasına kayıtsız kalmayan inek bir tekmede kadını yere serip öldürmüş.
Uzaktan geçmekte olan kadının kayınpederi, ineğin gelinini öldürdüğünü görüp, elindeki tüfekle ateş ederek ineği öldürmüş.
Silah sesini duyan koca koşup gelmiş. Karısını yerde cansız yatar, babasını da elinde tüfekle görünce, belinden silahını çekip, tek atışta babasını öldürmüş.
Kısa bir süre sonra gerçeği öğrenen genç adam bu kadar acıya dayanamayacağını düşünüp, bir kurşun da kendi kafasına sıkarak canına kıymış.
Bütün bu olayları bir kenardan izleyen şeytan, "Bu felaketi de bana yüklerler. Buzağının ipini gevşetmekten başka ben ne yaptım şimdi" demiş. :))

Hadi kıssadan hisseyi de ben söyleyivereyim, sakın ha yaptığımız kötülükleri şeytana bağlamayalım, öbür dünyada biz suçu şeytana attığımızda, onun diyeceği şey "Ben sadece kulağına fısıldadım, yapmasaydın" olacak.. Ee ne de olsa o gün herkes kendini kurtarmaya bakacak..

Gecenin içinden selam ve dua ile..
Hayırda kalın..

4 yorum:

  1. ALLAH RAZI OLSUN KISSADA ÇOK GÜZELDİ EZGİDE ÇOK GÜZELDİ.HAYIRLI SAHURLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ecmain olsun insaAllah, sizlere de hayirli sahurlar :)

      Sil
  2. Her hayrın başı olan Bismillah ile,
    Kıssaya ve ezgiye ancak zaman bulunabildi :) Rabbim razı olsun.
    Dua ve selam ile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Rabbim asıl sizden razı olsun..
      Hayırda kalın inşaAllah..
      selametle

      Sil