28 Ağustos 2012 Salı

MAVİ YEŞİL GEZİ - 1

Biz havaların bozulmasını bekliyorduk ki geçtiğimiz hafta sonu bir sürpriz oldu bizim için, pırıl pırıl bir gökyüzü, ışıl ışıl karadeniz, olabildiğince sakin bir hava.. Bir durur muyuz yerimizde, hemen gezmeyi planladığımız yerlerin listesine baktık ve üst sırada Santa harabelerini bulduk. Planlar yapıldı, arkadaşın kardeşi de sağ olsun bizi götürüp getirmeyi kabul edince atladık arabaya düştük yollara.. Ama önce kahvaltı yapılmalı.. :) Rize yolunda iyi bi yer var dediler, bakalım dedik, gittik. Bu arada Trabzonu severim, ama Rize taraflarına yaklaşınca memleketimin kokusunu daha bi alır oldum, dağ taş yemyeşil, Trabzon ne kadar da büyüyüp betonlaşmış meğer.. Neyse efenim, gittiğimiz yer Sürmene'nin çıkışında bulunan Çamburnu tesisleri.. Ben böyle bir kahvaltı yapmadım dışarda :))


Evet benim tabağımda beyaz peynir de yoktu, hesaplayın siz gerisini :) Hizmeti idare eden, kahvaltısı da çok şükür dedirten bu tesise niye mi geldik? İşte oturduğum yerden gördüğüm manzara..


Biraz başımı eğince de aşağına inen merdivenleri gördüm..


Hemen bitirip kahvaltımızı (çok zor olmadı :)) aşağı inmeye başladık.. Aman ya Rabb, kelimeler kifayesiz kalıyor gerçekten.. Fotoğraflar gördüğümüzü anlatmaya aciz ama elimizden geldiğince..




Manzara yaklaştıkça büyüleyici bir hal almaya başlıyor..




Trabzon'un sahili de bu kadar olur işte.. Çoluk çocuk dalmıştı denize burda :)


Merdivenlerde arkadaşın gözüne takıldı bu ayrıntı, TS aşkı merdivenlere kazınmış :)


Bu kadar yeter dedik ve atladık arabaya, sıradaki durak Santa Harabeleri..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder