13 Ağustos 2012 Pazartesi

Veysel Karani'nin Duası

Sürekli okumamız duası ile..

İlahi!Ente Rabbi,ve enel’abdü
Ve Entel’Haliku ,ve enel’ mahluku
Ve Enter’Rezzaku,ve enel’merzuku
Ve Entel’Malikü,ve enel’memlukü
Ve Entel’Azizü,ve enez’zelilü
Ve Entel’Ğaniyyü,ve enel’fakiru
Ve Entel’Hayyü,ve entel’meyyitü
Ve Entel’Baki,ve enel’fani
Ve Entel’Kerimü,ve enel’leimü
Ve Entel’Muhsinü,ve enel müsiü
Ve Entel’Ğafüru,ve enel’müznibü
Ve Entel’Azimü,ve enel’hakiru
Ve Entel’Kaviyyü,ve enez zaifü
Ve Entel’Mu’ti ve enes’sailü
Ve Entel’Eminü,ve enel’haifü
Ve Entel’Cevadü,ve enel’miskinü
Ve Entel’Mücibü,ve ened’dai
Ve Enteş’Şafi,ve enel’mariz
Fağfirli zünübi ,ve tecavez anni, veşfi emrazi ya ALLAHü,ya Kafi ya Rabbi,ya Vafi,ya Rahimü,ya Şafi,ya Kerimü,ya Müafi!Fa’fü anni külle zenbin Ve afini min külli dain varza anni ebeden,birahmetike ya erhamerrahimin

ALLAH’ım!Sen benim Rabbimsin;Ben ise senin kulunum
Sen benim sahibimsin;ben ise senin kölenim)
Sen Halık’sın(yaratansın)ben ise mahlukum (yaratılanım)
Sen Rezzaksın(Rızk verensin);ben ise merzükum (rızık verilenim)
Sen Maliksin(mülkün sahibisin);ben ise memlükum (sahiblenilenimBenim sahibim sensin)
Sen Aziz’sin(çok güçlüsün);ben ise fakirim(yoksul ve muhtacım)
Sen Ğanisin(çok zenginsin);ben ise fakirim(yoksul ve muhtacım)
Sen Hayy’sın(hayat-ı ebedi ile hayy’sın,dirisin);ben ise meyyitim(ölümlüyüm,ölüyüm)
Sen Baki’sin(ölümsüzsün)ben ise faniyim(ölümlüyüm ,geçiciyim)
Sen Kerim’sin(kerem sahibisin); ben ise leimim( değersizim)
Sen Muhsin’sin (iylik eden,ihsan edensin);ben ise kötüyüm(kötülük eden,isyan edenim)
Sen Ğafur’sun(günahları silen ,bağışlayan,affedensin);ben ise günahkarım(günah işleyenim)
Sen Azim’sin (ululuk ve azame sahibisin ,büyüksün yücesin); ben ise hakirim( küçük ve değersizim)
Sen Kavi’sin (güçlüsün kuvvetlisin); ben ise zaifim(çok güçsüz ve acizim)
sen Mu’ti’sin (verensin);ben ise sailim(isteyen ve dilenenim)
Sen Emin’sin (emniyetlisin,emniyet verensin)ben ise haifim(korkudayım ,korkuluyum,emniyetsizim)
Sen Cevvad’sın(çok cömersin,bol bolverensin); ben ise miskinim (çok muhtacım yoksulum)
Sen Mücib’sin(duaları kabul edensin duaları gereğini yerine getirensin)ben ise dua edenim (dua ederek isteyenim)
Sen Şafi’sin(şifa veren sensin );ben ise marizim(hastayım)
(Ya Rabbi,şifa veren sensin ,hasta olan ise benim)

ALLAH’ım gerçek budur;Benim günahlarımı affedip bağışla Beni azarlayıp cezalandırma Hastalıklarıma şifa ver (şifa veren ancak sensin )
Beni ebedi olarak rızkına ve hoşnutluğuna eren kullarından eyle merhamet edenlerin en merhametlisi olan ALLAH’ım!bana rahmetinle muamele eyle! amin

6 yorum:

  1. Her hayrın başı olan Bismillah ile,
    Rabbim sonsuz ve sınırsız razı olsun. Duaları okumak, okuduğumuzu anlamak, anladığımızı kavramak, kavradığımızı uygulamak ve yaşamak duasıyla.
    Maesselam
    Maeddua

    YanıtlaSil
  2. Cevşenul Kebire benzeyen bir dua, Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  3. Her hayrın başı olan Bismillah ile,
    Kadir gecemiz mübarek olsun inşaAllah. Gecenin içinden geçerken, mana iklimine yolculuğumuz dualarla olsun. Veysel Karani'ye ait şu dua ''ne olduğumuzun'' farkına varışın tekrar kapısı olsun. Tüm benlik ve bencilliklerimiz toprak olsun. O toprak dua yağmuruyla sulansın ki kimliğimiz ''gerçek kulluk'' olsun. Rabb-i Rahim olan şu mübarek gece hürmetine ''Nefsine kulluğunu Allah'a kulluk'' zanneden tüm ruhlara basiret kapısını ardına kadar açsın. Açsın ki özümüze varalım. Özümüz doğrulsun ki sözümüz doğrulsun. Sözümüz doğrulsun ki fiilimiz doğrulsun. Fiilimiz doğrulsun ki ''Emredildiğin gibi dosdoğru ol'' ayetine layık hal alalım.
    Maesselam..
    Maeddua..
    Fiemanillah..

    YanıtlaSil
  4. @by_hiç, yapmış olduğunuz dua için Allah razı olsun :)
    Bu mubarek ayda yüce rabbimiz yaptığımız dualara icabet etmesi dileğiyle, mübarek kadir gecesi tüm islam alemine mübarek olsun, rabbim zulum altında inim inim inleyen müslüman kardeşlerimize yardım etsin inşallah. Her türlü noksanlıktan münezzeh olan ve gücü herşeye yeten Allahım! bu mübarek gecenin yüzü suyu hürmetine, müslümanlara zulum yapan zulumkarları ve onların destekçilerini bozguna uğrat ve birliklerini boz yarabbim.. Şüphesiz "mü'minler kardeştir" ve onların çektiği acılar bizim acılarımızdır yarabbim sen onlara yardım et (amin insallah) - Wesselam

    YanıtlaSil
  5. paylasimlariniz cok guzel
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  6. Düzeltilmis hali. Lütfen Dogru okuyalim, manasini bozmayalim!

    İlâhi! Ente Rabbî,ve enel’abd
    Ve Entel’Hâliku ,ve enel’ mahlûku
    Ve Enter’Rezzâku,ve enel’merzûku
    Ve Entel’Mâliku,ve enel’memlûku
    Ve Entel’Azîzu,ve enez’zelîlu
    Ve Entel’Ğaniyyu,ve enel’fakîru
    Ve Entel’Hayyu,ve enel’meyyitu
    Ve Entel’Bâkî,ve enel’fânî
    Ve Entel’Kerîmu,ve enel’leîmu
    Ve Entel’Muhsinu,ve enel musîu
    Ve Entel’Ğafûru,ve enel’muznibu
    Ve Entel’Azîmu,ve enel’hakîru
    Ve Entel’Kaviyyu,ve ened-daîfu
    Ve Entel’Mu’tî ve enes’sâilu
    Ve Entel’Emînu,ve enel’hâifu
    Ve Entel’Cevâdu,ve enel’miskînu
    Ve Entel’Mucîbu,ve ened’dâî
    Ve Enteş’Şâfî,ve enel’marîd
    Fağfirlî zunûbî ,ve tecavez annî, veşfi emrâdî yâ ALLAHu,yâ Kâfî ya Rabbu,yâ Vâfî,yâ Rahîmu,yâ Şâfî,yâ Kerîmu,yâ Muâfî! Fa’fu annî ve an ebî ve ummî ve rufekâines-sâdikîne fî hidmeti’l Kur’âni ve’l îmânî ve an ustâzinâ Saidin-nursî fa’fu annî min külli zenbin Ve âfinî min külli dâin varda annî ve anhum ebeden,birahmetike yâ Erhamer-râhimîn
    Vel hamdulillâhi Rabbi’l âlemîn

    YanıtlaSil