21 Eylül 2012 Cuma

DÜN BİR MAİL GELDİ, GEÇMİŞTEN..

Futureme.org diye bir site var, gelecekte istediğiniz bir tarihe mail atıyorsunuz, vakit geldiğinde belirtilen adrese gönderiyorlar maili. Oldukça eğlenceli bulmuş ve denemek adına geçen sene tam 1 yıl sonrasına bir mail atmıştım, tabii aklımda bile değildi, onca zaman.. :)) Dün bir baktım, mail gelmiş, geçmişten..
"Dear FutureMe, 
umarım şu an istediklerime sahip olmuş olursun.. boş yere umutlanmamış olmayı isterim.. şimdilerde tez seçme aşamasında olmalısın.. ben hala aldığım dersleri tanıma aşamasındayım.. bugün okulun ikinci günüydü, nalet okul!! bırakmak istiyorum.. yüksek lisans bana göre değil.. umarım almam gereken 7 dersi de başarıyla tamamlamışsındır! dönem uzattırma bana.. ve tubitak bursunu da almaya başlamışsındır inşallah.. şimdilik bukadar... 1 yıl sonra görüşmek üzere :) seni seven sen..:)"

Okurken hem eğlendim, hem hüzünlendim, hem de yazı şeklime bakarak gençliğime kızdım, neyse ki şimdi daha olgunum :)) Maili attığım sıralar, okuldan mezun olalı 3 ay olmuş, Umre'den henüz dönmüş, idealist bir öğrenciydim..Belli oluyor zaten, tüm dersleri geçip teze başlamaktan söz ediyormuşum.. :) Ve fark etmişsinizdir ki okulun ikinci günü olmasına rağmen soğumuşum oradan.. Acaba ilk hangi hocanın dersi vardı da soğuttu beni hayattan :) Neyse bu geçen bir yıla baktığımda derslerin çoğunu biraktığımı, hatta üni. yi bırakıp yeniden yüksek lisansa başladığımı, tubitak bursunu alamadığımı fark ettim.. Ne hayat ama :)) Peki mutsuz muyum, yoo, hayatımdan o kadar memnunum ki çok şükür :) Radikal bir karar alarak, istemediğim bir şehirde istemediğim bir üni.yi bırakarak bambaşka bir diyara taşındım, geçen bir yıl içinde başıma gelen en güzel olay :))

Şimdi geleceğe bir mektup daha yazacağım, belki 25. doğum günüm için olabilir.. Acaba nerede ne yapıyor olacağım :))

Selametle inşallah.. Siteye bir göz atmayı unutmayın derim..


6 yorum:

  1. Biraz önce ben de yazdım teşekkürler ilginç bir deneyim bakalım ömrüm yeter mi almaya..
    Allah nasib ederse sizinle yine paylaşmayı düşünüyorum bir yıl sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :) dediğiniz gibi Allah nasip ederse ben de paylaşımınızı bekliyor olacağım :)) selam ve dua ile..

      Sil
  2. İnşallah 25. doğum gününüzde okurken tebessüm edeceginiz mutluluklar yaşarsınız sevdikleriniz ile.Site paylaşımız harika,teşekkürler.Bende bi göz atayım 10 sonraya şimdiden bi sitem edeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, inşallah :)) 25 yaşımda doktoranın 2. Yılına geçmiş olmalıyım ama bundan bahsetmeyecem mesajımda :) ne olur ne olmaz :) sonra böyle gülmekle yetiiyorum, daha realit hedeflerden bahsetsem iyi olacak :)) size de kolay gelsin, 10 yıl çok uzun ama, güzel bir sürpriz olur inşallah.. Selametle ;)

      Sil
  3. Vay be kardeşim, böyle işte hayat dedikleri. Sen mail ile yapmışsın bunu. Ben de başta kahverengi deri kaplı defterim olmak üzere bulduğum boş sayfalara yazmışım. Yazarken hep acaba sonrasında ne olacak diye merak etmiştim. Ama önce ve sonra yazdığım iki sayfaya bakıyorum. Bazen hüzün, bazen tebessüm. Öyle işte. Özledim be kardeşim seni:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sahi bir de defterler var, benimki de kara kaplı idi :) 2-3 yıllık mazi var orada da ama bu şekilde geleceğe temennim yoktu o satırlarda, o nedenle bu mesaj çok etkiledi beni :)
      Ben de özledim ama Zeki'nin dediği gibi kavuşmak hayal oldu, ara dönem tatile kadar :) Selametle inşallah..

      Sil