19 Eylül 2012 Çarşamba

KEDİ CANINI SENİN.. :)

Kleo'yu eve alalı 2 hafta oldu, bu süreç zarfında yaklaşık 2 kat büyüdü, 2 kat hareketlendi, 2 kat cimcirik bir şey oldu :)) Evin içinde bir kraliçe edasıyla geziyor artist, bir şeyi yapma dediğinde tam gözlerinin içine bakarak yapıyor, sessiz kahkahalarını duyabiliyorum :)


Evde gün boyu tek başına ne yaptığını merak ediyordum ki hafta sonu gözlemledim biraz, sadece uyuyor.. Kedi canını senin.. :)) Bir de onun için hazırladığım oyun köşesinde kendi kendine oynuyor. El yapımı oyuncakları var kızımın, gazeteden yapılmış topları, yine tülbentten elde edilmiş bir yumak, ve sınırsız maden suyu şişeleri :)) Nasıl oynuyor kereta bir görseniz :)


Normalde kucağa çıkmayan kız uykusu geldiğinde ise ayaklarının dibinde mır mır dolanıp (hangi pozisyonda olduğun fark etmeksizin) kucağına kuruluyor, ve hemen uykuya dalıyor :) Çıkardığı motor gibi ses de cabası..




Ev arkadaşım zaten benim gibi hayvan sever biri, hatta benden beter durumda :) Ben bir kedi neyimize yetmez derken o scottish shorthair bi yavru kedi siparişi vermiş olmakla kalmayıp bir de balkonda tavşan beslemek istiyor :)) O değil, yakında kimse gelmek istemeyecek evimize :) Ev sahibi öğrense ne der, o apayrı bir merak konusu :)

Zaten bizimkiler beğenmedi kleo'yu, neymiş efendim cüno daha güzelmiş.. Külli yalan, yok öyle bir şey :) Arkadaşın kilo aldırma çabaları sonuç verirse, kızımız tontiş bir şey olacak, işte o zaman ortaya çıkacak güzelliği :)) Bekliyoruz şimdilik..

6 yorum:

  1. AY BEN YERİM ONU
    ÇOK TATLI
    ÇOK ŞİRİN
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  2. Hele şu son fotoğraf, kim beni sevmez ki diyor :)

    YanıtlaSil
  3. yorumlarınız için hepinize teşekkürler, hayırlı günler :) gerçekten de çok tatlı, kızayım diyorum bazen, öyle gözlerini açıp bakması yok mu, bir şey diyemiyorum :)) ama poz verdiğini söyleyemem, zorla çekiyorum, 2 düzine resim arasında bi bunlar net çıkmış :))

    YanıtlaSil
  4. Hayat çok tuhaf gerçekten hep şaşırmışımdır. Bazen bir sevgili oluyor kimine göre, bazen bir çocuk ve bazende bir kedicik.

    YanıtlaSil
  5. En sondaki resim ''haydi bir an önce çek, çok sıkıldım, yaramazlık yapmak için çekmeni bekliyorum'' diyor adeta :))
    Maesselam, Maeddua..

    YanıtlaSil