8 Ekim 2012 Pazartesi

GEL DE ÇIK İŞİN İÇİNDEN :)

Yüksek lisansta alınan 7 dersten 2 tanesinin İngilizce olması zorunluluğu getiren lakin alacağımız İngilizce dersleri açmayan bir enstitüsü.. Bir dönemde 4 ders almamı isteyen amma alacağım 4. dersi bulamayan bir bölüm. Zoru sevdiğimi biliyorlar sanırım, o ders kolay, bu ders gereksiz diyerekten elediler tüm dersleri, kala kala 3 derse kaldım. Şimdi niye 4 ders değil, niye biri İngilizce değil.. Aman da aman :)))  Şu an hangi dersi alabileceğimi araştırmam lazım, hocalar bir cevap bekliyor, ama biliyorum ki ders yok, az sonra gidip yine yeni yeniden aynı şeyleri söyleyeceğim.. Yeni kurulan bir bölümde her şeyin bir anda oturmasını beklemek hata olur, en iyisi oluruna bırakmak :)) Ben oluruna bıraktım bırakmasına da, hocaların bırakmaya niyeti yok :)

Zaten döneme hızlı bir başlangıç yaptık.. Projeler, sınavlar, araştırmalar.. Biri beni durdursun canım, hahahah. Bu sefer ortam daha bi sıcak, biz bize gibiyiz, nerde Gazi'deki gibi 50 kişilik sınıflar!! Ya hu masterda kim görmüş 50 kişilik sınıfı, iş işte yaptıkları.. Neyse :) Böyle içimde ölmemesini umduğum bi heves var, projelere başlamak, çalışmak istiyorum, aman Allahım bu ben miyim :D Ama uzuunn bir aradan sonra çalışmak gerçekten zor, hele de etrafında keyifli arkadaşlar varsa :)) 

Yaa öyle işte, şimdi bi bölüm başkanının yanına kadar gidip şu ingilizce ders işini halletmeli, yoksa planlarımda değişiklik yapmam gerekecek :))

Selametle inşallah..

3 yorum:

  1. acaba bölünüz neydi ki bi an kendimi gördüm szde de:)he allah yardımcınız olsun bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun efenim, amin inşallah diyelim ;)) Lisans ve yüksek lisans endüstri mühendisliği, doktora da aynı alanda olacak nasipse :))) sizin bölüm ne bu arada? :)

      Sil
    2. ben beslenme ve diyetetik öğrencisiyim:)DYT dünyda bilinen ancak türkiye de yeni tanınan bir bölüm dolayısıyla hem kaynak hemde hoca sıkıntısı yaşanmakta:S

      Sil