22 Ekim 2012 Pazartesi

ORGANİK HAYAT!!

Evet efenim, evimizde mini bi doğal yaşam alanı oluşturmaktayız.. Yolun henüz başındayız gerçi, hayvan ve toprakla uğraşmak insanın stresini alır, sakinleştirir vesselam dediler, haydi bismillah dedik, soframızın vazgeçilmezi salata için yeşillik yetiştirmekle işe başladık..
Ön tarafta gördüğünüz ufak saksılar kumu ve tohumu ile hazır olarak satılıyo, pratik bir şey.. Tabii saksıları küçük gören sevgili ev arkadaşım arka taraftaki büyük boylar ile bol miktarda kum alıp kendi dikti tohumların bi kısmını.. Sonuç: Başarılı :))



Sevgili maydanozumuz :) çıkana kadar ne çok bekletti bizi sormayın gitsin, bi an tohumlar bozuktu falan zannettik ki sonunda arkadaşımın ısrarlarına dayanamayıp merhaba dedi yeni dünyaya :))


Tere otumuz maşallah ikinci günden çıkmaya başladı, ben şimdi ara ara tadına bakıyorum o ufacık yaprakların, tazesi de ayrı bir güzel. Arkadaş tereden hiç hazzetmiyor, bundandır sanırım, açık ara önde büyüyor :))

Semiz otunun güzelliğine baksanızaa, daha çok küçükler diye tatlarına bakmıyorum, arkadaş kızıyor, yenmez o bırak diyor :)))

Veee marullarımız, sahi ben hala ikna olmadım marul olduklarına, çookk fazlalar yahu, bunları bölecekmişiz bir kaç saksıya, bu kadarı bi arada büyümezmiş :))


Taze soğanlar da hemen çıktı, yakında yemeye başlarız efenim, ben pek sabırlı değilim.. Bu işte başarılı olalım bi, taze sarımsak başta olmak üzere bilimum yeşilliği ağırlayacağız balkonumuzda :))


Bunların yanı sıra hala çıkmayan iki bitkimiz var, reyhan ve, vee, diğerini hatırlayamadım, neyse :))
Evimizde bitki-hayvan ayrımı yapmadan her türlü doğal yaşama önem vermekteyiz, bir kedi neyimize yetmiyorsa artık, yanına arkadaş niyetine bir tavşan ile cins bir kedi daha getireceğiz.. Gelmesini beklediğimiz kedi yavru bi scottish shorthair, ileride tam olarak şuna benzemesini istiyoruz :)

Bir de aşırı tavşan sever ev arkadaşım bi Hollanda Lop tavşanı almak için beni ikna etme yolunda.. Aslında tavşan harika, çok şirin falan, ama sütten ağzı yanan misali, temkinliyim konuya karşı.. Bahsettiğim tavşan da şöyle bişe :)

Oyy yerim ben onun yanaklarınıııı dediğinizi duyar gibiyim, ama azizim evde bakılmıyo yaaa, balkonda bakılır mı, orasını bilemiyorum işte :)) Bakalım hayırlısı artık..









7 yorum:

  1. maşallah kendi yetiştirdiğini yemek gibisi yoktur.

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle, daha yenecek kadar olmamışlarmış, o yüzden heyecanla beklemekteyim :))

    YanıtlaSil
  3. ooo süper ya aklım kaldı vallah bende bir ara çok merak sarmıştım ama sonu çok istediğim gibi olmamıştı :)
    Belki bir gün tekrardan canlanır o arzum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen deneyin efenim, hazır havalar güzelken :) Gerçi mevsimi oluyor mu bilmiyorum, biz rastgele diktik :) Bi kaç güne büyümeye başladılar :)

      Sil
  4. valla hasta olursunuz kedilerle arnıza mesafe koyun bizden uyarması uzaktan sevin uzaktan

    YanıtlaSil
  5. Ben bu pencere önü saksıları olayına bu sene aşık oldum.
    Aldın mı dersen yok.Ha aldık ha alacağız derken kaldı ama şu güzellikleri görünce bir kez daha düşünüyorum.Bu mevsimde işe yaramaz sanki ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, ben de uzunca zamandır istiyor ama cesaret edemiyordum, hadi bismillah deyip aldık, iyi ki de almışız, geçen gün tere ve maydonozdan yedik, kısa sürede büyüyor zaten, ilk başta çıkmaz bunlar mevsimi değil falan diyorduk ama çıktı hepsi de, nane hariç :))
      Bence denemelisin :D

      Sil