10 Ekim 2012 Çarşamba

TAKMA HİÇBİR ŞEYİ KAFANA

Herhangi bir olay karşısında bu sözü çok kullanırım, zira hayat takıntılarla uğraşılmayacak kadar kısa.. Rahat ol, hallederiz, ne zaman halletmedik ki, değil mi.. Lakin bu aralar en sıradan şeyleri bile kafaya takıyorum sanırım. Sanırım diyorum çünkü bana sorsanız takmıyorum, ama bilinçaltıma o kadar işlemiş olacak ki rüyalarıma giriyorlar..
Efendime söyleyeyim, 2 yıl öncesine kadar rüya bile görmezdim, daha doğrusu her insan rüya görürmüş, ama hatırlamazmış ya kimileri, işte ben hatırlamazdım. Çünkü üzerinize afiyet biraz "şiddet-vahşet" içerikli rüyalar görürüm genelde, bu nedenle küçüklüğümde hep dua ederdim Allah'ım nolur rüya görmeyim, görsem de hatırlamayayım diye.. Sonuç: Başarılı idi.. Ölü gibi yatardım yani :)  Taa ki 2 yıl önce, rüya görmeyi çok seven bir arkadaşımın "inşallah sen de hatırlarsın gördüğün rüyaları" diye bir dua etmesine kadar..Gördüm azizim, ama ne kanlı ne işkence dolu bir rüyaydı, sormayın gitsin :)) Neyse, buraya nerden geldik şimdi :))
Hah, olayları kafama takıyorum ya, rüyama giriyorlar demiştim..2 gün önce tam yatağıma yatacakken pıt pıt diye ses duydum, su damlıyodu, tam korku filmlerindeki gibi, nerden damlar bu su, kalorifer peteğinden.. Bingo! :)) Yer de ıslanmış az bişe, hay Allah olcak iş mi, hafta içi uğraşamam bile onla, yere bi havlu serdim, hem suyu emsin hem de ses çıkmasın diye, vurdum kafayı yattım.. Rüyamda neler çektim o borudan, ahh ah :)) Resmen su fışkırıyodu borudan, arkadaşın babasına diyorum bi yardım edin birini çağıralım diye, yok ben karışmam falan diyo, ev sahibi ilgilenmiyo falan filen.. Ne oldu hatırlamıyorum ama epey koşuşturdum :) Sabah gözümü bi açtım su artık damlamıyo, Oleyy!! :)))
Dün de yine takıntılarımla uğraşıyodum.. Bir aile dostumuzun kızı nişanlanmış hafta sonu, arayıp tebriklerimi sunmalıyım, kaç gündür nasip olmadı bi, bu konularda cidden tembelim, ama aklımın bi köşesini de sürekli işgal ediyo. Dün de onlar müstakbel eşi ile rüyama teşrif ettiler :)) Tanışıyoz falan, olaylar olaylar.. Allahım yakında rüyamda projeleri yapmaya başlarım, iyi de olur hani, normal zaman yetmiyo maalesef :)
Yaa öyle işte efenim, böyle yoğun rüyalardan kalkınca da bir yorgun bir halsiz oluyorum, sormayın gitsin :) 
Şimdilik bu kadar, bendeniz çalışmaya dönmeliyim :)
Selametle inşallah..  

2 yorum:

  1. Rüya görmeyi hala seviyorum ama galiba gördüğüm rüyaları artık sevmiyorum. Bilinç altı çok fena bir şey, gerçekten de. hadi Allah kolaylık versin:)amin, cümlemize:)

    YanıtlaSil
  2. Amin, ecmain olsun efenim. Ya o değil de, essahtan ben acaip rüyalar görmeye başladım :)) Allah sonumuzu hayırlı kılsın :)

    YanıtlaSil