20 Kasım 2012 Salı

AKŞAM AKŞAM..

Sınavlar.. Pek hoşlaşmam kendileriyle..
Genel sınavlarda (öss-ales-kpds gibi) hiç heyecanlanmayan ben üniversite yıllarında vize ve finallerde heyecandan ve elimin titremesinden sınava başlayamadığım zamanları bilirim. :) Tabi hemen atlatırdım bu durumu, ama o kadar heyecan haliyle dikkat dağınıklığı ve gereksiz işlem hatalarına sebebiyet verirdi.. Aynen öyle, tüm suç onlarınnn :) Sebebi ise sevdiğin ve sana değer verdiğin bir hocanın dersinde hata yapmak istememek.. Ben çoğu zaman yapardım gerçi ama sağ olsun hocalarımız anlayışlıydı :)
Nerden mi geldim buraya, bu aralar sınavlara başka bir açıdan bakar oldum, çoğu zaman sıkıcı olan gözetmenlik işini sevmeye başladım sanırım. Tam bana göre, oturup saatlerce düşünmeyi, tefekkür etmeyi seven biri için daha iyi bir zaman olamaz :) tek yapman gereken ne düşünürsen düşün gözlerini öğrencilerin üzerinden ayırma, onlar bu hoca ne diye psikopatça bana bakıyo diye düşüne dursun, sen hayallerinde dünyayı kurtarmaya bak :)
Sınavlarda gözetmenlerin bir birleriyle konuşmasından muzdarip idik, şimdi bakıyorum ya hu 2 saat sınav öylece beklemeyle geçer mi? Ki 3-4. sınıflarda 3 saati aşkın süren sınavlar var, gözetmenlere de yazık ya :) 
Şaka maka bu işler yoruyor beni, projeleri kim yapcak? Alışmışım tembelliğe, nerde o eski ben deyi hayıflanmayla yetiniyorum ancak.. Gerçi hiç bir zaman çalışmayı sevmezdim ben, ama çalışkan dostlarım vardı, çalış çalış diye başımın etini yer zorla çalıştırırlardı beni.. Yalnızlığın böyle de bir sakıncası var işte :)
Akşam akşam nerden çıktı şimdi bunlar di mi? En iyisi eve gitmek, söz, yarın başlayacağım çalışmaya, inşallah :)

3 yorum:

  1. oooy oy Betülüm, zaman mı girdi aramıza kilometreler mi yoksa idealler mi?:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kilometrelerin girdiği muhakkak medinemm :) idealler, bilmiyorum ya, ben ona Rıza-i İlahi demeyi tercih ediyorm :) İnşallah..Zaman ise her şeyden sorumlu zaten, ama araya giren zaman düşünmeye de engel değil.. Hele hala daha üniversitede yaşıyan benim için anılar çokkk taze :) Görüşmek üzere cano, selam ve dua ile..

      Sil