7 Kasım 2012 Çarşamba

ÇALIŞMAYA BAŞLAYABİLMEK.. İŞTE TÜM MESELE BU!

Genç iken de böyleydim, üniversite yıllarımda yani.. Hava kararmadan etraf sakinleşmeden çalışamazdım. Konuşmayı o kadar seviyorum ki, ders çalışırken kimse olmamalı yanımda. Eski alışkanlıklar sanırım, hala daha ders çalışma işini eve bırakıyorum, halbuki ders çalışmak benim işim., iş yerinde yani okulda çalışmalı akşam eve gidince de dinlenmeliyim.. Hadi ordan, araştırma görevlisinin işi bitmez ki, ne dinlenmesi. Neyse ki yeni açılan bir bölümün rahatlığını tüm zerrelerimle yaşamaktayım, acısı çıkar ilerde, o ayrı :)
Lakin kötü bir alışkanlığım var, gündüz vakti çalışamıyorum niyeyse, o yüzden en iyisi mesai çıkışı oturup çalışmak dedim, vee yaptım oldu. Klasik kahve, bilgisayar ve arka planda hafif bir müzik üçlemesi, piyano yahut keman, maksat kulağımda bir tını.. 
Şu mesai saatleri kişiye göre ayarlansa aslında. Mesela sabah 8 de iş başı yapmak benim için aşırı verimsiz, öğlene kadar uyuyor ondan sonra da toparlayamıyorum kendimi, ama 10'da başlasam var yaa, kim tutar beni, akşam 8 e kadar tık demez dururum okulda, heyy gidi bilmiyolar ki beni, bendeki bu karanlık sevgisini :)) Bir de masada çalışamama gibi bir huyum var, bu aralar ciddi anlamda büyük bir minder alıp odanın boş bir köşesine koymak istiyorum, yerde oturup da çalışmak gibisi var mı yaa :D
Öyle işde, Gazi'de yaşadığım hüsranı tekrardan yaşamamak için şimdiden işi sıkı tutmalı ve çalışmalıyım, gerçi insan bulunduğu yerde mutlu olunca çalışmak zor gelmiyor sanırım :) Sanmıyorum hatta, eminim :) 
Bazen düşünüyorum işimi, bi ömürü bu okul duvarları arasında geçireceğim, sürekli bir şeyler öğrenecek ve üreteceğim, aslında işin ders anlatma kısmı olmasa akademik kariyer tam bana göre, o kısma da çok var daha, görelim Mevlam neyler..
Neyse sözde çalışırken içecektim kahvemi, yazarken bitirdim, o zaman ben çalışmaya döneyim :) 


Sizlere de hayırlı akşamlar efenim, hayırda kalın..

8 yorum:

  1. her ortam farklı.. okul ortamı üniversite ortamı iş ortamı :) alışkanlıkları değiştirmek zor.. ama mecbur kalınca ister istemez değişiyor ve değiştiriyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. durum öyle görünüyor, bir şeylerden fedakarlık etmek çok zor :)

      Sil
  2. senin çalıştığını gördükçe ben niye oturuyorum diye düşündüm simdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de çalışırsınız efenim, gün boyu yorgunluk akşam çalışmaya engel oluyo, yoksa siz benden daha iyi çalışırsınız :)

      Sil
  3. Cuma bayramına ulaştıranın adı ve selamıyla..
    Hz. Ali (r.a.) diyor ki;
    ''Allah'ım, Sen benim Rabbim olduğun müddetçe o izzet bana yeter. Ben de Senin kulun olabildiğim müddetçe, bu da bana iftihar etmek için kafidir''
    Kulluğu anlamak, kavramak ve yaşamak duasıyla..
    Hayırlı Cuma'lar..
    Maesselam.. Baki muhabbetle..

    YanıtlaSil
  4. Aleyküm Selam ve Rahmetullah..Amin, Allah razı olsun efenim..
    Sizlere de hayırlı Cumalar.
    Selametle inşallah.

    YanıtlaSil
  5. çalışmak çalışmak bütün mesele bu ..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şikayet edemem, çalışmamak daha büyük mesele :))

      Sil