27 Aralık 2012 Perşembe

BUGÜNLÜK BÖYLE OLSUN..

Bu gün benim yazma günüm olsun sevgili okur, zira yoğunluğa alışmış biri için yapılacak işler bittiğinde işkence dolu saatler başlıyor.. (bu ben oluyorum)
Biraz günlükvari olacak yazdıklarım diye düşünüyordum ki, zaten hayat(ım)a dair yazdığımı fark ettim, o zaman sorun yok, olmamalı yani.. (saçmalamalarımı mazur görünüz)
Ha bir de yazdıklarıma geri dönüp hataları ve anlam kayıplarını düzeltmekle de uğraşmayacağım bu gün, free takılıyoruz.. Şansınıza ne düşerse..
Geçen yıldan edindiğim kötü bir alışkanlık, klasik öğrenci moduna girme durumu.. Yani proje ve sınavları son ana bırakma hatası.. Lisansta daha düzenliydim diye hatırlıyorum, şu an mı, amann daha var vaar.. Sonrası ise, ayy yetişmeyecek!! gibi durumlarla dolu hayatım..
Bu durumun dezavantajı, şu an boşluğa düşmüş olmam. Teslimleri yaptım, hamdolsun, sınavlar var 2-3 hafta sonra, hocayla yaptığımız çalışmada da üzerime düşeni yaptım gibi, eğitim kısmı bu kadar, iş kısmı ise daha pasif şu an, ee malum öğrenciler toplamda 40 tane olunca napsın araştırma görevlisi.. Şöylee 7 ocakta final sınavı haftası başlasın da gör sen şenliği.. Her gün bir sürü sınav gözetmenliği :) Daha ne ister bir insan..
Hayatım sakin ve yolunda görünüyor olabilir lakin böyle çalışmak içime sinmiyor, yani hocalarımızdan gördük biz aldığın paranın hakkını verme isteğini, şu an onu arzuluyorum..
Çalışmaya başlayabilirim lakin uygulama sıkıntısı yaşıyorum, işlerim aksıyor.. Aranızda banka yahut hastanede çalışan varsa veri verse ya bana, çok hayra geçer :)
Ha bir de dün epey hareketli bir gündü, yeni arkadaş için yeni mobilyalar geldi, haliyle bir de oda değişikliği yaşandı. Evet, odam değiştirildi, aslında bu istediğim bir şeydi :) Odamdaki mobilyaların enteresan rengi dışında (ki bölüm başkan yardımcım onların pembe olduğu hususunda ısrarlı da olsa yavruağzı bozuntusu bir rengi var) her şey iyi.. Zaten alışma problemi çekmeyen bir insanım hamd olsun, dün koltuğuma oturduğum anda alıştım (biraz hızlı oldu belki de)..
Neyse şimdi çok da uzun yazıp da sıkmayayım seni, bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)
Selametle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder