5 Aralık 2012 Çarşamba

ÇOĞU GİTTİ AZI KALDI..

6 Şubat 2012; işe başlama tarihim..
Bu demektir ki işe başlayalı 303 gün oluyor ve yıllık iznimi hak edebilmem için 62 gün daha çalışmalıyım :)
Sanmayın ki geçen zamandan şikayetçiyim, daha Allah nasip ederse şöyle bi 65-70 ime kadar akademisyenlik yapacağım, hani şu yaşlılıktan dolayı yürüyemese bile işini bırakmayan idealist hocalardan olacağım, huysuzluk yapıcamm bi de ha bire :) Öğrencilerin çekeceği var benden :)
Çalışacam çalışacam da şu an tek istediğim iznimi almak, biraz ara vermek, Urfa'ya gitmek.. Ailemi kameradan da görüyorum hasret gideriyorum ama ahhh Urfa'mın yemekleri.. Onlarla uzaktan uzağa hasret de giderilmiyor ki mübarek :)
Bir de Ankara'ya gidip derin bir uyku çekmek istiyorum. Malumunuz Trabzon'un havası, bol oksijeni falan derken hep dinç tutuyor beni, hafta sonu dahi sabah erkenden açılıyor gözlerim, bir türlü uyuyamıyorum.. Tamam bu gayet güzel bir şey, erken kalkmak falan yani.. Ama ben uyumayı çookk severim, şöyle aralıksız 8-9 saat uyusam, bi kereye mahsus en azından, tam süper olacak.. Sırf bu yüzden Ankara'ya gidilir mi? Yokk be daha neler. :)
Çalışmayı ertelemek adına acaip şeyler yazdım ya sabah sabah, afferin bana.. Şimdi iş başına, yapılacak ödevler, teslim edilecek projeler beni bekler..
Gününüz aydın, ömrünüz bereketli olsun..
Selametle.

Ha bu arada google+'da paylaştıydım, buraya da eklemiş olayım, "the best picture of the internet".


Bizim Kleo ile bir akrabalıkları var gibi.. Ama bilemedim :)

5 yorum:

  1. Anam daha ilk yıl çalışmak için belli oluyor ideal ideal...
    Korktum ben şimdiden

    YanıtlaSil
  2. :)) Burada bahsettiğim kadar çalışsam var yaa, süper olurum ama nerdee, anca lafta kalıyo..

    YanıtlaSil
  3. Rahmet yağan şehrimden O'nun adı ve selamıyla,
    62 gün bitince, yani 63. gün Urfa'ya gidebilirsin. Urfa'nın plakası kaçtı efem? 63 :)
    Seni zorla emekli edene kadar çalış sen :) Zaten eğitimcilere dair şöyle bir söz var: ''Eğitimcinin emeklisi olmaz, rahmetlisi olur''..
    Ve yazılanlardan kebap hasretinin aile hasretinin bir adım önünde olduğu görünüyor. Bunu hiiiç beklemezdim :))
    Uyku konusunda ortalama uykusu 5 saat olan ben, 8-9 saate ulaşırsam asrın rekoru olur. Ama cümlen gelirken, derin bir uyku çekmek cümlesini okurken sandım ki 15 saat falan yazacaksın. 8-9 saati görünce şaşırdım aslında. Demek epey zor durumdasın ki 8-9 saati uzun uyku kabul ediyorsun. Rabbim yardımcın olsun..
    Ve
    Bu Kleo :) Sen evde yokken bilmiyorsun ki nerelete gidiyor. Bak gör nerelere gidiyormuş :) Ünlü olmuş haberin yok..
    Maesselam, maeddua, baki muhabbetle
    Fiemanillah..

    YanıtlaSil
  4. Urfa'nın yemeklerini okuyunca yine o bölgenin yöresel yemekleri düştü aklıma. Ah birkaç gün ben de zaman bulabilsem ve gidebilsem oralara. Umarım tez zamanda geçer günler ve kavuşursunuz sevdiklerinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah efenim, Allah razı olsun :) Daha bu sabah işe gelirken aklımdaydı, bi lahmacun, tepsi kebabı falan ne güzel olurdu diye.. Yıllık iznimi alayım hayırlısıyla, soluğu Urfa'da alacak gibiyim :D Rabbim sizi de kavuştursun, selametle.. :)

      Sil