27 Aralık 2012 Perşembe

HAYATIM OLDU İŞLER GÜÇLER..

Tamam az önceki yazıda bahsettiğim boş sebepleri geçelim, gelelim niye böyle sıkıldığıma..
Trabzondaki yegane iki arkadaşım (ev arkadaşım olur biri, diğeri de apartmana taşınma sebebim) şu an Amsterdam'dalar, belki de Paris'e geçtileri kim bilir. Ben mi, okuldayım canımmm, çalışıyorum :) Neden mi? Ee daha benim yıllık iznim yok ki! :) Haa yıllık iznim olsa gidebilir miydim? Yok daha neleerr, aynı zamanda öğrenciyim ya ben, derslerrrrr falan :) Sonuç mu? Yalnızım dostlarım yalnızım 2 haftalığına..
Hani diyorlar la, öğrencilikte vaktin olur enerjin olur paran olmaz, iş yaşamında paran olur enerjin olur vaktin olmaz, yaşlandığında ise paran olur vaktin olur enerjin olmaz.. Napcaz bilemedim :)
Gerçi bi fırsatım olsa tekrardan Avrupa'ya gideceğime yine yeni yeniden Umre'yi tercih eder ve şiddetle öneririm..Ama konumuz o değil, konu kendi yemeğimi yapmak zorunda kalmış olmam.. Hani evin annesi biyere gidince, koca ve çocukların ne yiyeceği falan sıkıntı olur ya, her akşam eve giderken aynı düşünceler, ne yapsam ki acaba?? :) Sonuçta aylardır hazır yemeğe konup, bulaşık yıkamaya alışmış bi insanım, ne anlarım yemekten.. :) Aslında anlarım da, ne uğraşcam yaa.. Kleonun hayatı rahat bak, mamasını dök kabına, yiyo.. Bana da öyle hazır yemekler lazım :) Zaten kedicik de bir garip oldu, ben yalnızsam o yapayalnız, sabah erkenden çıkıp akşam 9'u geçe eve gidiyorum, yemek ye uyu.. Bak işte aklıma geldi bu konu da.. 8 de mesai mi? Ahh allahım, esnek mesai saatleri istiyoruzzzz! :) Zaten akşam 8 e kadar burdayım, sabah 10 da gelsem nolur da?
Epeydir uzun yazı yazmamışım ya, yoruldum sanırım, ya da huysuzluğum üstümde.. O zaman, şimdilik hoşça kalın, zat-ı alinize selam ve hörmetlerimin kabulünü istirham ederim.. Cümleten afiyet ve saadette daim olarak Cenab-ı Hakka emanet olasınız azizim sayın okurum..

3 yorum:

  1. Bismihi Subhanehu..
    İşler güçler yoğunluğunda eksik olmayan dualarla ve selam ile..
    Cuma'n mübarek olsun inşaallah..
    Maesselam, maeddua, baki muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. Bismihi Subhanehu,
    Evvela Cuma'n mübarek olsun. Ben kadar blog sahibi de kayıp anlaşılan. Rabbim kolaylık versin her daim. Maesselam, maeddua..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam efendim, sizin de Cuma'nız hayırlı olsun inşAllah..
      Çok yoğun bir döneme girmiş bulunmaktayız, sınavlar başlıyor, haliyle bizi de sürüyle gözetmenlik işi bekliyor :)
      Uzunca zamandır görünmüyorsunuz, merak içindeyiz, dönüşünüz bekleniyor.. :)
      Selam, dua ve baki muhabbetle.

      Sil