13 Aralık 2012 Perşembe

KLEO'DAN BİR KAÇ KARE..

Şimdi efenim, Kleo'nun her vakit fotoğrafını çekiyorum lakin kendisi pek bir harekerli olduğundan mütevellit fotoğraflarda da bulanık çıkıyor. Yine de sizleri meraka bırakmamak adına dün Kleomun uygusundan feragat edip çekim yaptık :) Hep o beni uyandırırdı, şimdi sıra bende :))
Şunu da belirtmeden geçemeyecem, uykusu oldukça ağır.. Ben onu uyandırmaya çalıştıkça, mahmur bakan o gözlerinin ardından, yarın sen görürsün der gibiydi.. Dediğini yaptı, o ayrı :)
Şimdi gelelim Kleo'ya.. Gördüğünüz üzre kendisi büyüdü epey..




Kalkmamak için naz yapıyodu :)


Tam o sırada, bir sinek gördü ki, verdiği tepkiyi sormayın :) İki saattir yerinden kalkmayan Kleo, zıpkın bir delikanlı gibi dikildi, sineğe odaklanıp acaip şekilde bağırmaya başladı :)


Yaklaşık yarım saat süren avlanma hezeyanla sonuçlanmıştı, lakin Kleo gözlerini sinekten alabilmiş değildi..


İşte o an ne yapması gerektiğini anlamış olacak ki, bana döndü ve aynen bu şekilde baktı.. Siz anlamıyorsunuz belki ama ben o bakışların anlamını biliyorum :) "Bana o sineği ver" bakışı :) Tabi ki de dediğini yaptım, kalkıp iki dk da yakaladım sineği :)


Ama ne yaparsak yapalım yaranamıyoz kediye :) Size biraz da "nerden-nereye" demek için Kleo'nun eski halini göstereyim.. İlk geldiği zamanlar.. Ne kadar da küçükmüş kerata :))


Hele şunun kuyruğuna bakın :)



Ve o yenilesi patilerr :) Tırnakları olmasa daha iyiydi amma :)


Bu da Kleopter :))) arada bir uçuruyoz evin içinde :)


Son olarak bu fotoğraf ile veda edeyim.. Hepinize hayırlı günler.. Selametle inşallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder