18 Ocak 2013 Cuma

ÇOĞUMUZUN AYNI OLDUĞUNU BİLMEK BENİ RAHATLATIYOR


Bazen çevreme bakıyorum, ya hu herkes mi normal, bir ben mi böyleyim diye :) Sonra bu resmi hazırlayanı düşünüyorum, yok bee herkes muhtemelen benim gibi diyorum :)
Rahatlıyorum..
Niye bilmem :)
Ha belki de bugün bu döneme son veriyor olmamdandır :)
Proje neyin her şey bitti, hamd olsun, tabii ki sınav gözetmenliklerine devammm :)
O değil de, bu işin bütünleme sınavları var, bi de her öğrenci finalden çıkarken bütlerde görüşürüz hocam diyo :) Ya hu yazıktır tatilinize diyom, gidin gelmeyin diyom ammaa kime ne :)
Velhasılı kelam, bugün günlerden Cuma, Trabzon güneşli, hava hafif esintili, her şey iyi her şey güzel, elhamdülillah..
Cuma'nız mübarek olsun,
Selam ve dua ile..

4 yorum:

  1. hayırlı cumalar kardeşim

    YanıtlaSil
  2. Bismihi Subhanehu..
    Resim muhteşem :D.. Bugünlerdeki ben de böyle olduğumdan aynaya bakıyorum şu an sanki.
    Bugün tatil kokusunun duyuluyor olması Cuma'ya ayrı bir değer mi katıyor ne.. Hayırlı cumalar..
    Şehr-i İstanbul'dan..
    Maesselam, maeddua.. Baki muhabbetle.. Fiemanillah..

    YanıtlaSil
  3. hayat böyle yapıyor insanları

    YanıtlaSil
  4. sanada hayırlı cumalar betül abla;)

    YanıtlaSil