21 Ocak 2013 Pazartesi

DEĞİŞİKLİK..

Severim değişiklikleri azizim, iyi geliyor bana..
Tıpkı dün gece saat 3'te aklıma esip de blogumun adresini değiştirdiğim ve bir çok kişinin takip yörüngesinden kaybolduğum gibi, arar ara aklıma eser değişiklik yapmak.. 

Gerçi blog mevzusu uzunca süredir aklımı kurcalamaktaydı, kendi ismimi kullanmayı seviyor ve istiyorum, ama ailem ve arkadaşlarımın iyiden iyiye blogumu keşfetmeleri, dahası bölümdeki öğrencilerin yazılarımı okuma düşüncesi, blog adresimi değiştirme düşüncelerimi hızlandırdı. 

Sonuçta yazmayı çok seviyorum, bi yerden sonra ihtiyaç haline geliyor. Düzenli yazmayı küçüklüğümden beri isterdim ama düzensiz biri olunca, bilmiyorum gerçekleştiremedim işte.. En kötüsü de erasmus programı ile yurtdışındayken bile hiç not tutmadım. Ama Türkiye'ye döndükten sonra düşündüm de o anıları unutmamalıydım, aldım elime defter ve yazdım.. 3. sınıf yoğun bir yıldı, o yüzden şimdi deftere baktığımda hep vize, final ve projelerden dert yandığımı gördüm, yine de çok güzel.. Son sınıfta mezuniyet hediyesi olarak birbirimize deri kaplı defterler aldık. Harbi deri hemde, leş gibi kokuyodu :) Uzunca müddet yazı yazamadım. Mezun olup da ailemin yanına dönünce, baktım sıkılmaya başlıyom, aldım elime defteri ve yazdım, yazdım..
 
Sonra Ankara'ya gittim, yüksek lisansa..Vaktimin çoğu evde internette geçiyordu, hazır düzenli yazmaya da alışmışken site açma hayalimi de gerçekleştireyim dedim.. Blog kulanmak daha kolaydı, ama blogger bana hep soğuk gelmişti, ben de blogcu'dan bir hesap açtım.. Blogu açma amacım yurtdışı ve umre anılarını anlattıktan sonra kendi bölümüm olan endüstri mühendisliği hakkında bilgi paylaşmaktı.. Ne mi oldu? Öyle bir arkadaş çevresine girdim ki, herkes aşk adına, hayat adına, gündelik paylaşımlarda bulunuyor.. Ne olduğunu anlayamadan günlüğüm haline geldi blog.. Sizden iyi olmasın çoookk da güzel arkadaşlarımız oldu orda, okuldan çıkıp koşa koşa eve gider, üzerimi değiştirmeden bilgisayarı açıp blogcu'ya girerdim, gece boyu yayınlar, gırgır şamata.. Harikaydı.. Taa ki site bozulana kadar.. Saçma sapan bir girişim sonucu siteyi facebook tabanlı bir yer haline getirdiler..herkesin sayfası tek tip oldu.. Çok zor zamanlardı, çünkü herkes birer birer ayrılıyordu ordan.. Blogspot yeni trend olmuştu.. Ne kadar karşı koyarsak koyalım biz de ayrıldık zamanla.. 

Geldim, ama bir türlü alışamadım buraya.. O eski sıcaklığı bulamadım. Blogumun adı, adresi, tasarımı ne olursa olsun, yeterince tatmin edici olmadı.. Bir de üstüne üstlük ailem ve arkadaşlarım iyiden iyiye okumaya başlayınca yazdıklarımı, hepten bi acaip oldum, yazamaz oldum, sanki her an biri birşey diyecek :))

Yeni bir blog açıp oraya taşınayım dedim, ama inanın o kadar yaratıcılıktan uzağım ki, bir adres bir isim bulamadım.. En son dün gece uykusuzluk ile cebelleşirken amannn ne olursa olsun dedim, veeee işte böyle, adresi değiştirdim.. Şimdi siz değerli izleyenlerim dışında, dışarıdakilerin beni bulması biraz daha zaman alacak.. Bu arada bol bol dedikodu yapmayı planlıyorum :D:D:D

İşte böyle sayın okur.. O deri kaplı deftere ne mi oldu? Blog yazmaya başladım başlayalı bir köşede hüzünle beni bekliyor.. Umarım hüzünlüdür yani :)))

Neyse, hadi sen sağ ben selamet..
Dualarda buluşmak ümidiyle.

8 yorum:

  1. kuzum ya bende kimseye demem blogum var falan o yüzden rahatım istediğim gibi yazıyorum gerçi yazdığımı bile kimse bilmez bilecek olsalar ben hiç yazamazdım...en iyisini yapıyorsun taşınndğın yerden haberim olsun bir ara bana uğra linki ver olur mu bebeğim :) kolay gele öpüyorum seni kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım, şu an değiştirdim zaten adresi, sizin için fark etmiyo, zaten beni takiptesiniz ama dışardan arayanlar bulamıyo kolay kolay :D
      Görüşürüz canım :)

      Sil
  2. heee bak son yorumunu okuyunca rahatladım betül abla:))yoksa kaybetcemm ben blog sahibesini die:Pbu arada ya ben geri dönemedim maile çünkü sınavlar ödevler derken ççok yoğun oldum bu aralar ama bi bitsin dört gözle bekliom bu arada bi haber okudum şu üni.lerde rahat sivil her türlü:) öğretim üyesinin önü açılmış sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bari, aldın yani maili.. Ben bi ara düşündüm acaba yanlış birine mi yolladım, niye cevap gelmiyo diye :)) neyse önce atlat şu yoğunluğu, sonra devam ederiz.. :) bu arada o serbestlik henüz yasa tasarısı, onaylandıktan sonra kesinleşir, ama innnşallahhh diyor ve dualara devam ediyoruz :))

      Sil
  3. Bismillah ile,
    Açılışa yetişemedim kusura bakma :D.. Blogun yeni halinin kurdelesi kesildikten 2 gün sonra açılış töreninden haberim oldu :) Vatana, millete, dünyaya ve Uranüs'e hayırlı olsun..
    Not: Uranüs sembolü ile blogun ne kadar evrensel(!) boyutlara ulaştığı vurgusu çabasına girilmiştir. Pişman değilim :D..
    Maesselam, maeddua, baki muhabbetle.. fiemanillah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim efendim, lakin şımartıyorsunuz blogumu, evrensellik falan, ne haddimize :D
      Böyle kendi çapımızda yazıyor eğleniyoruz :)
      Selametle efendim, hayırda kalın..

      Sil
  4. Bismillah ile..
    Blogun evrenselliği izleyici bayraklarında belli efem :) Bir hayli İnternational ziyaretçi, izleyici, takipçi, kontrol edici, yorum yapıcı gibi değişik kategoride insanlar görmekteyiz. Evrensellik yorum değil realite..
    Dua, selam ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
  5. senin adına çok sevimdim

    YanıtlaSil