23 Ocak 2013 Çarşamba

NE GÜZEL BİR GÜN..

Doktoraya başvuruydu, seminer sunumuydu, tatildi, aile ile zaman geçirmeydi derken birer birer gitti arkadaşlar, yalnızlığı seven benim için bile iş yerinde yalnız olmak büyük bir eziyet imiş anlamış oldum.. Pazartesi günü bunaldım kaldım, Salı gününü biraz daha kolay atlattım ve bu sessiz sakin ortamda çalışmaya başlasam ne süper olur dedim, iyi de oldu hani.. Bugün ise yapmam gereken epey şeyi yaptım, ve fark ettim ki, yalnız da çalışabiliyorum ya hu :) 

Doğum günümü bu şekilde işlerimi hallederek geçirmiş olmak, iyi hissettiriyor.. Hala kendimi genç hissediyorum, ama küçükken hayalini kurmadığım yaşlara geliyorum. İşte o çok enteresan. :) Ocağın 23'ünde girmiş olduğum 23. yaşımda bir şeylerin farklı, daha iyi olacağını hissediyorum. Kuvvetle muhtemeldir ki bunum sebebi doğum günümün Mevlit Kanili ile aynı güne denk gelmesidir.. Bu akşam, pasta yeyip doğum günümü kutlamak yerine bolca dua, tespih ve salavat eşliğinde Efendimiz (s.a.v)'in doğumunu kutlamayı nasip eden Rabbime hamd olsun..

Siz değerli okurlarımın da kandilini en içten dileklerimle kutlar, bu gecenin hayırlara vesile olmasını dilerim. Ümidim o dur ki, dualarda buluşuruz..

Baki selam, dua ve muhabbetle..

10 yorum:

  1. Bismillah ile,
    EVVELA; Yeni yaşın hayırlar getirsin. Rabbim ebeden güzellikler takdir etsin hakkında ve seni korusun.. Anlaşılan o ki kandilin tam kandil olmuş.
    SANİYEN; iş yerinde yalnızlık çok ama çok can sıkıcı bir hal. Yalnızlığın serbest zamanlar hali hoş oluyor.
    SALİSEN; Baki dua, selam ve muhabbetle..
    Fiemanillah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim ebeden razı olsun efendim, tüm dualarını için içten bir amin.. :)
      Yalnızlık hakkındaki tespitinize katılmamak elde değil, iş yerinde odaklanamıyorum yalnızlıktan, sonra eve gidip başımı dinleyeyim dediğimde ise Kleo rahat durmuyor,sürekli sataşıyor :)
      Selam, dua ve muhabbetle..
      En EMİN olana emanetsiniz..

      Sil
  2. Bismihi Subhanehu..
    EVVELA; Cuma bayramın mübarek ve hayırlı olsun.
    SANİYEN; Dün geceden beri yağmurlardayız. Ve dahi dualarda.. Hava durumu şehr-i Trabzon'da da yağmur var diyor. O halde dualar için beklememek lazım.
    SALİSEN; Kleo'dan çoktandır ses seda yok :) Kaplan yavrusu kadar oldu mu kendileri? Bu arada ben durakta Sezaro ile karşılaşmıyorum artık. 2 kez peşimden otobüse binmeye kalktı. Başaramayınca bir daha gözükmedi. Meraktayım.. Acaba beni başka otobüs durağıyla mı aldatıyor :D.. Yoksa bir parça yiyecek veren biri tarafından mı kandırıldı? Yoksa bir gün otobüslerden birine binmeyi başarıp en uzak mesafeye gidip oraya yerleşip çoluk çocuk sahibi falan mı oldu ki??
    Not: Sabaha sabah bu kadar senaryo bana fazla.. SEnaryoyu bu işin uzmanı olanlara bırakıyor ve susuyorum :)
    Baki dua, baki selam ve baki muhabbetle.. Fiemanillah..

    YanıtlaSil
  3. Trabzon ayakta uyur :))

    YanıtlaSil
  4. Tatile mi kaçtın ne oldu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuduğum doğru lakin tatile çıkma işine daha çok var, 8 şubatta Allah nasip ederse Urfa yolcusuyuz efendim. 1 hafta kalacağım bu tatilde her gün için birbirinden güzel yemekler için listemi oluşturdum bile :)

      Sil
  5. Yok uyumuyormuş :D

    YanıtlaSil
  6. :)
    Rabbim hayırlısını takdir etsin. Benim için tatil başlangıcı 1 şubat. Nasip olursa yol Bursa.. Benim liste belli. İskender ve inegöl köfte :) Ötesi tereyağda yumurta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni işte, idare eder yemekler onlarda.. Benim mönüde de envai çeşit tepsi kebapları, lahmacun, ciğer, künefe, baklava falan :)

      Dualarda buluşmak ümidiyle..
      Hayırda kalınız..

      Sil
  7. karaltındayirmibinfersahOcak 29, 2013

    Bismihi Subhanehu..
    Oxvamu şehr-i Trabzon'a hayırlı günler diler..
    Şu son yazdığına bakakaldım. Ama dün yorum kısmında sorun oluştu. Buradan kaynaklı bir sorun. Bir türlü birşey yazamadım. Gerçi blogda da bir rehavet seziyorum. Bu ne durgunluk? Dönem sonu ne yapacağını bilemezlik hali mi? Kleo'ya dair son haller hala belirsiz.. Yeni resimler, yeni yazılar vs vs vs ve dahi vs :)

    Baki dua, selam ve muhabbetle..

    YanıtlaSil