10 Ocak 2013 Perşembe

SEVGİ PITIRCIĞI.. :)

Mesleğimde yükselecek olmak beni heyecanlandırsa bile, şu araştırma görevliliği zamanlarımı epey özleyeceğim sanırım.. Geç vakitlere kadar okulda kalmak, kâh oturup çalışmak, kâh bir arkadaşın odasını işgal edip çay-kahve-yemek molası vermek (mola dediysem çookk uzun bi mola).. Dün elimizdeki soruları bitirecez diye akşam 10'a kadar okulda kaldım, ki en erken ayrılan bendim, malum evim uzak.. Yakın civarda oturan arkadaşlar gece 1-2 demeksizin kalıyorlar odalarında.. Düşünün kimseler yok, koskoca binanın kapıları kilitlenmiş, her yer kapkaranlık, öğrencilerden ve hocalardan uzak, arkadaşlarının arasında bir çalışma mekanı.. İşte bu yüzden bi araba almalıyım diyorum, akşam geç vakitlere kadar çalışmak demek eve gidişte epey sıkıntı yaşamak demek çünkü :)) Gerçi araba alınsa bile, Trabzon sokaklarına hangi deli cesaretiyle çıkılır bilmiyorum :D

Yaa öyle işte azizim, şimdi doç. olsam falan, akşamları tek mi takılırım okulda diye düşünüyom, ahhaaha bendeki de iş işte, daha master bitmemiş, doç olmanın planlarını yapıyorum :)) Ama sonuçta, planlı yaşamak iyidir ya hu :)

Bu arada yeni açılan bir bölümde asistan olmanın kolaylıklarını sonuna kadar yaşıyoruz, ama şu final döneminde makine müh. sınavlarına da gözetmen olarak atanmamız münasebetiyle çok yorgunum, çookk.. Şu iki haftada 10 sınavda gözetmenlik yapacağım, yaklaşık ikişer saatten 20 saat.. Bir de anfilerde gözetmen olmak var yaa, koştur dur o merdivenlerde.. :) Ama şikayet edemiyorum bile zira makineci arkadaşlar 20 sınava giriyormuş diyolar, bildiğin eziyet yaa.. Daha da komik olanı, geçen arkadaşlardan biri siz bu gözetmenliklerden para alıyo musunuz diye sordu, herkes öyle sanıyomuş.. Yok azizim, nerdeee :))

Böyle anlatıyom falan ya, hamd olsun çoookk mutluyum işimde. Farklı ortamlarda çalışan pek çok arkadaşım var, aldığı maaş ne kadar yüksek olursa olsun, her biri işinden mutsuz.. Bazen bakıyom tek ben mi huzurluyum diye, tam bi sevgi pıtırcığı gibi hissediyom kendimi :))

Yarın sabah 8 de ve 10 da iki gözetmenliği olan biri olarak, şimdilik bana müsaade..
Karla karışık yağmurlu Trabzon'dan selamlar.. :)

19 yorum:

  1. Oh maşallah ve havan batsın bezelye..
    karikatür de süper haberin ola :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıh, iyi bari.. Hava atıyomuş imajı verebilmişsem afferin bana :))
      Çookk teşekkür ederim Begit, elimizden geldiğince işte :)

      Sil
  2. yaa betül abla(beden büyük olduğunuzu düşümekteyim:)birazda samimice oldu ama:))senin üniversitede kalıp akademisyelik yolunda ilerlerkenki postlarını okurkene banada bi heves bi istek gelioki sorma yani:)allah razı olsun bu arada, çookk özel bi sorum olcaktı acaba onu sorabilirmiyim mail adresinizden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samimiyetin için çookk teşekkür ederim :) Abla diyebilirsin zira muhtemelen büyüğümdür, az kaldı 23 e :))
      Fatmabetulyeni90@gmail.com adresime istediğin soruyu sor yolla, en kısa zamanda yanıtlamaya çalışırım :)
      Bu arada akademisyenliğe heveslenmene sevindim, hevesini kaçırmam unarım ;)))

      Sil
  3. allah kolaylık versin kardeşim :)

    YanıtlaSil
  4. Allah razı olsun, amin, ecmain.. :)
    Selametle inşAllah..

    YanıtlaSil
  5. Bismillah ile,
    Ve yine ben :).. Evvela hayırlı cumalar.. Karları kaybolmaya başlayan şehr-i İstanbul'dan selam ile..
    Sen ki sınav gözetmenliğinin ne kadar keyifli olduğunu daha önceki postun birinde anlatmış bir eğitimcisin.. 10 tanecik sınav gözetmenliği mi dokunacak. Tam 20 saatlik mutluluk bu yahu :D..
    Not: Para olsa daha keyifli olurdu cidden. Ama iş sektörü böyle. Anlaşma ve çalışma var. Ve ''Beni alana 10 sınav gözetmenliği bedava'' promosyonu ile çalışılıyor.. Üzülme geçer :))
    ''Bazen bakıyom tek ben mi huzurluyum diye''.. demişsin. Şöyle dikkatle bak beni de göreceksin. İşinde mutlu, mesud ve dahi bahtiyar olanların ön saflarında yer alanlardan biri de benim :)
    NOT: Muhtemelen şu an sınavdasın. Son cümlene göre bugün 4 saatlik konsantre mutluluk yaşamış olacaksın :D.. Kolay gelsin..
    Bulutla karışık şehr-i İstanbul'dan
    Maesselam, Maeddua, Baki Muhabbetle..
    Fiemanillah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sefalar getirdiniz efendim, günlük güneşlik, ışıl ışıl denizi ile Şehr-i Trabzon'dan aldık selamınızı, ve Aleyküm Selam ve Rahmetullah..
      Şimdi efenime söyleyeyim, sınavlar zevkli-ydi- taa ki üst üste bir sürü sınava girene kadar.. Şimdi artık sadece yorucu diyebiliyorum :) Bi de 1. ve 2. sınıfların sınavlarına giriyorum, onlar da kopya çekmiyo, haliyle de eğlencemiz olmuyo..
      Rabbim işinizde çook daha mutlu ve huzurlu etsin, yok böyle bir saadet :)
      Bu arada şu 4 saatlik mutluluk 7 saate çıktı, bir günde 3 sınav gözetmenliği sahiden de çok fazla imiş.. Rabbim asistanların yardımcısı olsun..
      Selametle efendim,
      Baki dua ve muhabbetle.

      Sil
  6. Bismihi Subhanehu,
    Tefekkürü derinleştiren güzel bir alıntı:
    ''Anlamak ve bulmanın ne söylenir, ne de yazılır tarafı var. Ne öğretilebilir, ne de gösterilebilir. Evet, ben O'nu ne kadar aradımsa kendimi buldum. Şimdi kendimi arıyor, O'nu buluyorum.O'nu bulunca kendinden kurtulursun. Kendinden kurtulunca da O'nu bulursun. Başlangıç bunlardan hangisi? Onu da O bilir.
    O belirince sen silinirsin. Sen silinince de O belirir. Başlangıç bunlardan hangisi? Onu da O (cc) bilir...''
    Bu yazdıklarım birkaç günden beri tefekkür alanımda. Müthiş bir derinliği var. Boyut boyut içinde. Tefekkürler gündüzün sığlığından öte gecenin derinliğinde. Teheccüdle omuz omuza bir tefekkür ikliminden daha güzeli yok.
    Baki selam, baki dua ve baki muhabbetle...
    Fiemanillah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gününüz hayırlı olsun efendim, Aleyküm Selam ve Rahmetullah..
      Dün 3. Sınavda iken bu sözün derinliğinde kayboldum, ama tefekkürün en güzeli gece yapılan idi..
      Rabbim paylaşımınız için ebeden Razı olsun sizden..
      Baki selam, dua ve muhabbetle..

      Sil
  7. Bismihi Subhanehu..
    Daha önce yazılarımda by_hiç rumuzunu kullanmama vesile olan nükteyi paylaşayım:
    Hoca Nasreddin'e sorarlar:
    ''Kimsin''..
    ''Hiç'' der hoca, ''Hiç kimseyim''
    Soran kişinin dudak büküp önemsemediğini görür. Ve sorar:
    ''Sen kimsin?''
    ''Mutasarrıfım'' der adam.
    ''Sonra ne olacaksın?'' diye sorar hoca.
    ''Vali olurum' der adam
    ''Daha sonra? '' diye tekrar sorar hoca
    ''Vezir'' der adam.
    ''Peki daha sonra?'' der hoca.
    ''Büyük ihtimal sadrazam olabilirim'' der adam.
    ''Ya ondan sonra?'' diye sorar hoca.
    Artık makam kalmadığından
    ''Hiç'' der adam.
    Ve hoca konuşur:
    ''Be adam, ben şimdiden senin yıllar sonra geleceğin makamdayım.. ''hiçlik makamında''...

    Rabb-i Rahim olan gerçek makamımızı bize unutturmasın.
    Baki selam, baki dua ve baki muhabbetle..

    YanıtlaSil
  8. Bismillah ile..
    Rabbim paylaşımın değerini bilen ve kavrayandan ebeden razı olsun.
    Günün ve günlerin hayırlar getirsin. Benim yoğunluğum var bugün. Rabbim kolaylık versin.
    Baki dua, selam ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
  9. Bu arada..
    Bildiğim bir kavramı herkes biliyormuşçasına yazıp geçtim. Nüktede geçen ''Mutasarrıf'' Osmanlı Devleti'nde Vali ile kaymakam arası bir makamdır. Sancak adı verilen bölgeleri yönetir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun efendim, ben de yayınlamadan önce yazdım baktım ama burada paylaşmak aklıma gelmemişti.. :)
      Selametle inşAllah..

      Sil
  10. Bismi Hayy ile,
    Rabbim başlamış haftanı hayırlı ve işlerini kolay eylesin inşaAllah.. Muhtemelen sınav keyfi yapıyorsun şu an :) Şehr-i İstanbul günlük güneşlik. Deniz beni çağırıyor ama yoğunum :) Akşamı bekleyecek mecburen.. Bu günlük güneşlik ortamda Cahit Sıtkı Tarancı'nın ''Kar ve Ben'' şiiri düştü nasibime. Nasip paylaşımı olsun bari deyip yazıyorum inşaAllah:

    Esiyor tane taane yine beyaz bir rüzgar
    Söyleyin hangi kuşun kanatları yolundu?
    Yine hangi ağaçtan döküldü bu yapraklar?
    Yağan beyaz bir sükut, bir mahşerdir sanki kar!

    Bir hicret sevdasıdır ruhumu sardı yine
    Ruhum gibi pervasız yoldaşlar da bulundu
    Ruhum karıştı gitti bu kar tanelerine;
    Şimdi yağan kar değil, ruhumdur kar yerine...

    Baki selam, Baki dua ve Baki muhabbetle.. Fiemanillah..

    YanıtlaSil
  11. Bismillah ile..
    Bence yeni bir post yapmalısın. Adı benden olsun: ''YOĞUNLUK PITIRCIĞI''.. :D)
    Rabbim kolaylık versin inşaAllah..
    Maesselam, maeddua, baki muhabbetle.. Fiemanillah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı sabahlar efendim :)) çok beğendim bu ismi ve epey güldüm :)
      Ve kesinlikle böyle bir yazı yazacağım inşAllah, hele bi çarşamba günü geçsin, saat 10 dan akşamm7 ye kadar gözetmenliğim var :)

      Şu an servisteyim, daha fazla yazamıyorum, bir önceki yorumunuzu dahi yayınlamadığımı fark ettim, hal bu ki şiirlere bayılırım :)

      Hayırda kalın efendim, dua, selam ve baki muhabbetle :)

      Sil
  12. Bismihi Subhanehu..
    Şehr-i Trabzon'dan şehr-i İstanbul'a dua ve selam dışında yoğunluk mu gönderdin bilemiyorum. Bildiğim tek şey fiil çekimi ile şöyle tarif edilesi bir hal: ''Yoğunum, yoğunsun, yoğun, yoğunuz, yoğunsunuz, yoğunlar..'' Bu başarılı fiil ''çekiştirmesi'' sonrasında içimden gelen ses dışa aksediyor ve diyor ki: ''Bugün günlerden salı.. O halde ben niye yoğunum :)) ''. Yok ben yoğunluğa dair kimseye kıskançlıkla falan da bakmam aslında. Ama bir gerçek var ki çok yoğunluk yaşıyorum bugün. Yoğunluklar arasından diğer yoğunluklar diyarına bir ses vereyim diye yazıyorum.
    Yoğunluğu verene hamd olsun. Yoğunluklarımız hayır kapılarına vesile olsun inşaAllah..
    Muhtemelen bu yazıyı da akşam 19'dan sonra göreceksin. Malum bugünlerde bir taraftan da ''sınav pıtırcığı'' modundasın. Bu açıdan mazursun :D..
    Ve şiir konusunda da.. Bu şiir çok hoşuma gidenlerden oldu. Derinliği olan herşeyi seviyorum ben..
    Maesselam, maeddua.. Baki muhabbetle..

    YanıtlaSil
  13. Sabahı rahmet damlalarıyla yıkanmış, şimdiki hali günlük güneşlik şehr-i İstanbul'dan ''sınav pıtırcığı'' kardeşime dua ve selam ile..
    Rabbim kolaylık versin. Günün ve günlerin hayırlar getirsin.
    Maesselam, maeddua.. baki muahbbetle.. fiemanillah..

    YanıtlaSil