18 Şubat 2013 Pazartesi

BİTTİ DE GELDİK, ÇOK ŞÜKÜR..

Tatil miydi biten, yoksa ben miydim, emin değilim.. Harika ama çok yorucuydu a dostlar, bir daha uzunca müddet tatile çıkmamaya karar verdim :) Ne işime sanki, kır dizini otur evinde, işine git gel, ailenle de kamerada görüş, daha ne :) O değil de, acaip yemek yedim, en azından o konuda rahatım :D Gerçi tatilimin kısa olması münasebetiyle planladığım tüm yemekleri yiyememiş olmam az biraz hüzünlendiriyor beni, neyse o da bir dahaki sefere :)
Tatilim sırasında yerken, içerken gezerken sizler de hep aklımdaydınız, ondandır bir ton fotoğraf çekişim.. Tepsi kebabı sofraya konup da herkes yemeye yöneldiğinde durunnnn diye bağırıp hemen bi fotoğraf çekiyordum, tabi açlığa dayanamayıp aman be bunun da fotoğrafını çekmeden yiyeyim dediğim de epey yemek oldu :))
Sonuç olarak vakit bulduğum en kısa zamanda biri yemekleri diğeri de Urfa'yı anlatan 2 post hazırlamak istiyorum, zira epeydir geciktirdiğim Urfa'mı anlatmanın zamanı geldi :) Tabii ne zaman vakit bulur da bu işe başlarım emin değilim, o kadar fotoğraf var ki anlatamam :D
O zaman şimdilik bana müsaade, önce yarım bıraktığım işlerimi halledeyim, her şey sırayla..
En Emin olana emanetsiniz.. Selametle.

8 yorum:

  1. Bismihi Subhanehu..
    Gidişi ve dönüşü nasip edene hamd olsun. İlk cümlenin içinde cevabın var aslında. Biten tatil değil :D..
    Şu an uzunca bir süre tatile çıkmamaya karar vermiş olabilirsin. Ama çok kısa bir süre sonra bu kararını unutacaksın muhtemelen. Yine ''tatilde tatil..'' diye gözyaşlarına boğulacaksın :))).. Sonra bunalımlara gireceksin.. Depresyon akın akın üzerine gelecek. Psikologa gitmeye kalkacaksın. Deme sakın oxvamu neler diyor. Notu oku;
    Yukarıda bahsi geçen Not: Edebiyatta ''mübalağa'' diye bir sanat var ya. Sabah sabah onu kullanasım geldiydi. Kullandım. Pişman değilim :)
    Yukarıdaki notla hiç ilgisiz bir başka Not:
    Ne olur yemeklerin fotoğrafını koyma. Urfa mutfağına bayılan biri olarak bunu kaldıramam.
    Yukarıdaki notla ilgisi olmayan bir başka notun NOTU:
    Şaka... Tüm yemek fotoğraflarını görmek istiyorum. Ama ne olur resimlerin en sonuna su ve Türk kahvesi resmi de koy. Mırra'da olabilir :)
    Ve sonuçta: HOŞGELDİN..
    En başta yazılması gerekeni en sonda yazacak kadar yoğunum galiba :)
    Şehr-i İstanbul'dan..
    Baki Selam, Baki dua ve Baki muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehr-i Trabzon'dan aldık selamınızı, ve aleyküm selam ve rahmetullah..
      Hoş buldum efenim, hamd olsun, bıraktığım gibi hoş buldum buraları :) Şu mübalağanıza değinmeden geçemeyeceğim zira ben öyle hasret çeken, tatil seven biri olamadım şimdiye dek, benim tatil anlayışım ile ailecek yapılan tatiller biraz ters düşüyor, haliyle hep yorgun dönüyoruz geriye :D
      Çok şükür zihnen dinlendik, orası ayrı :)
      O kadar çok yemek fotoğrafı var ki elimde, ama onlar urfa yemeklerinin yarısı bile olmaz, o yüzden biraz da internetten resim indirip anlatacağım hepsini, nasipse.. pek tabii ki sonuna mırra olmadan olmaz :D
      Şimdilik bana müsaade, hayırda kalın efenim,
      baki selam, dua ve muhabbetle..

      Sil
  2. urfalı mısın :)
    urfa postların merakla bekleniyor öyleyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok değilim ama Urfa'da oturuyoruz, 18 yıldır :) bir nevi Urfalıyık yani :)
      Çok yoğunum ama ennn kısa zamanda gelecek bi post :) inşallah..

      Sil
    2. doğunun insanını çok severim de o yzüzden sordum:))

      Sil
  3. Bismillah ile..
    18 yıl Urfa'da oturduktan sonra ''yok değilim'' denmez Urfalı mısın sorusuna :)) ''Urfalısan ezelden''.. ''Siye'' son sözüm budur :))
    Daha önceki yıllarda bir genel müdür arkadaşım vardı. Çok temiz İstanbul Türkçesi konuşur. Ama Urfa dilini de bana o öğretmişti. Eğitimci bir arkadaş. Hedefi bir kebapçı dükkanı açmak. derdi ki '' her Urfalının hayali bir kebapçı dükkanı açmaktır''.. Ona demiştim ''Siye ortak olam '' :D
    Erkenden yoğunluk başladı. O halde susmak lazım. İş vakti.. Duanı eksik etme inşaAllah...
    Maesselam, maeddua.. baki muhabbetle.. Fiemanillah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle efenim, bir tarafım tam urfa'lı, lakin Trabzon'da yaşarken karadenizli köklerimi de reddedemem, bu nedenle her yerliyim yahut hiç bir yerliyim :D Paradoksa girmemek adına bu tür sorulardan kaçmayı tercih etmekteyim :D
      Onca yıl Urfa'da yaşamama rağmen maalesef şiveli konuşmayı beceremiyorum :)

      Yoğun bir günün ardından dinlenmeye çekilen zatımdan en kalbi selam ve dualarımla.. Hayırda kalın..

      Sil
  4. Bismihi Subhanehu..
    Yoğun bir günün ardından dinlenmeye çekilirken cevap veren zatınıza, dinlenmiş ve rahmet damlaları altında deniz kıyısında günlük yürüyüşünü yaparak işe ulaşmayı başarmış zatımdan O'nun adı ve selamıyla..
    Evvela; Yevm-i Cum'a hayrola. Günün rahmet ve bereketi sağanak hükmünde üzerine yağsın inşaAllah.
    Saniyen; Her yerliyim yahut hiçbir yerliyim paradoksuna sabah sabah koptum :D)
    Pek bi hoş gözüktü fikrime :)
    Salisen; Siye şive idmanı yapsak iyi olur arada. Bu konuda tevazuyu aşıp derim ki.. Dilleri telaffuz konusunda zerre sıkıntı çekmiyorum. Dil ya da aksan fark etmiyor. Bu konuda bir yetenek takdir etmiş Rabbim. Ancak bencileyin var olan yeteneğin üzerine gitmediğim için geliştirememişim. Geliştiremediğim için İstanbul Türkçesi alanının dışına pek bi uğramıyorum..
    Ve neticede.. Rabbim gününe ve ömrüne hayırlar takdir etsin..
    Şehr-i İstanbul'dan,
    Baki selam,
    Baki dua,
    Baki muhabbetle..
    Fiemanillah..

    YanıtlaSil