8 Şubat 2013 Cuma

TATİLE GİDER İKEN..

Tatillerle çok aram yok, daha doğrusu bizim tatil anlayışımızdan kaynaklanıyor bu.
Bana kalsa tatil dediğin sırtına çantanı boynuna fotoğraf makineni atıp gezmek, yeni yerler görmek olmalı. Ama vefa da önemli, aile ve akrabalar ihmal edilmemeli. O nedenle tatil vakitleri mümkün olduğunca tanıdıklar ile geçirilir. Ki nitekim şimdi de öyle olacak, inşAllah. Saat 4'te uçağım var, Urfa'ya yolculuk.. Ankara'dan da kardeşim geliyor, bir de bizim ihtiyarlar da Urfa'da.. Anlayacağınız evde şenlik var. :) İyi güzel ama 8 gün ben evde ne yaparım düşünmeden edemiyorum, hele de onca aradan sonra çalışmaya alışmışken.. Aynen öyle bak, artık okulda çalışıp evde dinlenebiliyorum, asla yapamam zannediyordum. :) Çalışmalarımızdan biri meyvesini verdi bile, Mayıs ayında Saraybosna'da yapılacak bir sempozyuma kabul aldık, öyle çok büyük bir olay değil lakin benim için ilk olması münasebetiyle heyecan verici. :) Dahası gidilecek yer çok ama çok güzel, gezmek için sabırsızlanıyorum..
Şu yaptıklarıma baktığımda büyüdüğümü ve hatta yaşlandığımı farkediyorum. Yurtdışına gidecem ve bu kararı kimseye sormadan alıyorum, düşündüm de hala babamın kızı olarak ondan izin alarak gitmek istiyorum. :) Büyümek bazen zor geliyor. 19-20 yaşlarımdaki zamanları hatırlıyorum, o kadar uzun zaman önceymiş gibi geliyor ki.. O zamandan bu zamana düşüncelerim değişmedi belki ama aldığım sorumluluk epey değişti. Kendi evim, kendi kedim, faturalarda bile kendi ismim :) Size çok önemli gelmese bile ne bileyim, yediğim kendi param, bi hoş oluyo hamd olsun :)
Neyse nerden geldiysem buraya, konumuz Urfa.. Bu sefer bolca fotoğraf çekip döndüğümde bir Urfa postu hazırlamak istiyorum, yemekler ayrı gezilip görülecek yerler ayrı bi konu :) Ahh yemeklerden bahsetmişken, aklımda kurduğum planları uygulayabilecek miyim merak ediyorum. Malum kardeşim vejeteryan, ablam da riyazatta, e ben o güzel et yemeklerini nasıl yerim tek başıma, orası mualla.. :)
O vakit bu düşünceler ile dertlenen bendenize müsaade.. Sizlere en kalbi selamlarımı ve en derim hörmetlerimi sunar  Yüce Allah'tan sağlık ve afiyetinizi niyaz ederim. Haydi selametle..

2 yorum:

  1. Tatil çalışan çalışmayan herkes için gerekli. Arada akrabalar da ihmal edilmemeli tabi.. Urfa benim de en çok merak ettiğim şehirlerimizden... Gitme fırsatım olur mu ? bilmiyorum. Sizin hazırlayacağınız postu merak ediyorum.. Gönlünüzce bir tatil diliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller güzelim :) bol bol dinlen

    YanıtlaSil