8 Mart 2013 Cuma

ZAMAN GEÇİYOR, FARK ETMESEK DE..

Ölüyorum yorgunluktan.. Ama yazma dürtüsü öyle bir şey ki.. Hem de benim gibi üşengeç birine her an gelmeyen bir şey.. Öyleyse hazır almışken elime yeşil çayımı, anlatayım uzun zamandır yaptıklarımı..

Şunu biliyorum aziz dostum, nasıl ki kimseyle konuşmayınca içimdekileri yazarak dışa vurdum bir zaman, şimdi de öyle çok konuşur oldum ki, yazacak şey bulamıyorum. Lakin buraya yazmayınca da kendi mi eksik hissediyorum. Neyse lafı uzatmadan başlayayım en iyisi. İyi dinle emi? :)

Tatil keyfimi bir haber gölgelemişti. Uzun zamandır beklediğimiz yeni iş arkadaşımız ben yokken gelmişti. Aylardır bölümün tek bayanı, nadide çiçeği olan benim için bu durum alışılması zor bir mesele idi. Aklımda bin bir sual ile başladım yeni bir haftaya. Hamd olsun Rabbime, beklemediğim kadar hoş bir oda arkadaşı ile karşılaştım ama. Pek çok meselede tam kafa dengiyiz, tabi bu durum benden ziyade iş arkadaşlarımıza yaradı. Arkadaşlara sürekli kahve ve türevleri ile zengin bir menü sunan benim yanıma bir de çay hizmetine başlayan yeni  bir arkadaş.. Daha ne olsun. :) İlk başlarda, şimdi oda arkadaşın olursa biz çekinir yanına gelip oturamayız diyen arkadaşlarım odadan çıkmaz oldu, o derece.. :) Şükürler olsun.. En güzeli de odaya tam bir kız eli değdiğini belli eder olduk. Dün gidip bir kaç çeşit çiçek aldık, oda öylesine güzel kokuyor ki anlatamam :) Ve bu sadece bir başlangıç..




Oda arkadaşım geldi geleli farkına varıyorum aslında ne kadar yalnızmışım bunca zaman.. :) Son zamanlarda yaptığımız en iyi icraat bugün bir kurs ile görüşmemizdi.. Ben İspanyolca kursuna gitmeyi istiyordum ama hafta içi mesai saatleri ile çakışan bir program işimi zorlaştırdı.. Tam vazgeçmiştim ki arkadaş beni beklemediğim bir alandan vurdu, resim kursu dedi.. Uzunca zamandır hep istediğim lakin bir türlü cesaret edemediğim resim kursu.. Yetmedi ikna etti beni, bu gün konuştuk hocayla, başlayacağız inşallah kısa zamanda :) Karakalem.. 

Bunlara bir güzel haber de Saraybosna'dan geldi, sempozyum için kabul belgelerimiz gönderildi.. Biletleri aldık, oteli ve gerekli diğer şeyleri ayarladık, 24-28 Mayıs'da uzunca zamandır görmek istediğim Saraybosna'yı göreceğim, inşAllah..

Tabi tüm bu olanlar hayatımdaki güzel ve heyecan verici olaylar.. Birde arka yüzü var bunların.. Derslerrr ve projeler.. Matlab'ı hiç bilmeyen biz aktif olarak Matlab kullanacağımız iki ders almış bulunmaktayız.. Bir de üzerine bilmediğimiz ve kendi kendimize öğrenmek zorunda olduğumuz Simio programı var.. Bunların yanı sıra, makale çalışması, tam metin hazırlıkları falan derken.. Ahh Allahım, haftalar 10 gün, günler 30 saat olsa, değişir miydi bir şey? Gerçi bende bu tembellik olduktan sonra ne değişecek ya hu :) Ahh beni beni..

Ha bir de Kleo'yu gönderdik.. Arkadaşın bahçeli bir evi vardı, oraya, ailesinin yanına gönderdik.. Tüm o yaramazlıkları, verdiği zararlar düşünüldüğünde, gittiği bir kaç gün epey rahat ettik.. Ama şimdi fotoğraflarına bakarken bile ağlayasım geliyor.. Özledim onun kokusunu özledim diye geziyorum etrafta.. Şunu anladım ki, çalışırken, hele de tek başınayken, bir canlının sorumluluğunu almak zor, bir daha kedi alsam en az iki tane olacaklar.. Hiç yoktan birbirleriyle oynasınlar :)) 

He bir de bugün Dünya Kadınlar Günü.. Önemsemem böyle ticari günleri gerçi, ama bugün kısa günün karı bir kaç şey elde ettik :))
İlk olarak iş arkadaşlarımızdan biri sağ olsun bana ve oda arkadaşıma güzel birer Tiramusu aldı. Gerçi iddialarına göre dün ikide bir yarın hediye isteriz diye tutturmuşuz diye dayanamamış almış tatlıyı, lakin hayır, ben onun düşünceli olduğu konusunda ısrarcıyım :)


Bir de ev arkadaşımın kredi kartına bilmem ne kadar bonus yatmış kadınlar gününde kullansın diye. ehehhe, kaçar mı bizden, kullandık hemen, aldık birer bilet gittik sinemaya.. Epeydir izlemediğim kadar hoş ve kaliteli bir film izledim, mest oldum döndüm geriye.. 

Şimdi mi? Çayımı tazelemeye kalkıyorum..
O zaman size zatımdan en derin selam ve hürmetlerimi yolluyor ve yüksek müsaadenizle ayrılıyorum..
Hayırda kalın aziz dostum, baki muhabbetle.

12 yorum:

  1. Bismihi Subhanehu..
    Sanırım yeni postlar yazabilmen için Trabzon deyip (?) işareti yollamak gerekiyormuş :D
    Günün ve ömrün hayrolsun.
    ''şimdi de öyle çok konuşur oldum ki, yazacak şey bulamıyorum'' demişsin. Konuştuklarını yazıya çevirecek bir PC şart. Böylece bir taşla kuş katliamı gibi bir hal oluşur.
    İlginç bir tevafuk var ki dün bir adet sümbül ve bir adet lale aldım şahsıma :) Çiçeklere ve züccaciyeye karşı merak ve sevgim vardır. Markete gittiğimde asla pas geçmediğim reyon züccaciye tarafı. Her tarafı pas geçebilirm ama züccaciye asla. Bu halimle erkeklerin yüz karası mı oluyorum ne oluyorum bilmiyorum :)))
    Bu arada sözün tembellikten bahsederken okuduğum fiillerin sözünü red ediyor. Tembellik damarı herkeste var. Ama bazılarının tembellik yapabilecek vakti bile yok. Bakınız; ayna... Orada bu tanıma uyanı göreceksiniz efem :)
    Kleo'nun akıbeti benim Badem'in akıbeti ile aynı oldu. Ama cidden özleniyor yaaaa.. Ama ben bademin kokusunu falan özlemedim. Bana kurduğu pusuları özledim :D
    Tüm özlemimi içime gömüp çalışmalıyım şu an. Bir yoğunluk sende yok :)
    Şehr-i İstanbul'dan..
    Baki dua, baki selam ve baki muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. Aleyküm Selam ve Rahmetullah ve Berekatühu..
    Öncelikle söylenen sözler yerini buldu, Rabbim ebeden razı olsun.
    Konuşulanları yazıya çeviren pc bulunur lakin benim konuşma hızıma ve dahi çok konuşmama dayanamayıp hata verir, en iyisi mi ben hiiçç bulaşmayayım bu işe.. :))
    Çiçeklerimizi hafta sonu susuz bıraktık malum, bir tanesi epey solmuş, şimdi görünce üzüldüm.. Bazen düşünüyorum da bir şeylerin sorumluluğunu almak bana göre değil :)
    Bu arada ben de tam bir züccaciye tutkunuyum, hadi bu durum benim için normal lakin size bir şey diyemeyeceğim :)
    Bu hafta öyle yoğunum ki anlatamam, o yüzden iyice tembellik etmek istiyor canım, dua ettiğinizi biliyorum amma bu hafta çok daha fazlasını istirham ediyorum, inşAllah..
    şimdilik bu fakir çalışmaya başlamalı,
    Şehr-i Trabzon'dan baki selam, dua ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
  3. Bismihi Subhanehu..
    ''ZAMAN GEÇİYOR, FARK ETMESEK DE..'' dedin ve kaldın. Şehr-i İstanbul'a müthiş bir yoğunluk kokusu geliyor. Bu postu yazdığın gün ''Bu hafta öyle yoğunum ki'' demişsin. Görülen ve anlaşılan o ki cümle şimdiki zamana da hükmetmiş halde.
    Çalışmaya devam eden fakire eksilmeyen dualarla :)
    Maesselam.. Baki muhabbetle.. Fiemanillah..
    NOT1: İşe dair güzel bir gelişme var. Hayırlısı için bugünlerde ettiğin dualarda yoğunlaşmanı talep ediyorum.
    NOT2: Gireceğimiz ulusal bir yarışma var. Buna da ayrıca dua talep ediyorum..
    NOT3: Biliyorum bu yoğunlukta çok şey istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğunum diyorum lakin işleri biriktirip de başıma bu yoğunluğu açan da yine benim :) Kendim ettim kendim buldum..
      Malum bir yandan da dersler projeler falan tam tekmil sıkıştırıyor, Rabbiö sonumuzu hayr eylesin :)
      Dualarınız için de ebeden razı olsun sizden, bilmukabele..
      not: yoğunlukta bir çok şeye vakit ayıramam belki ama dualara değil.. Her zamankinden sık bir şekilde dualarda buluşmak ümidiyle..
      Baki selam, dua ve muhabbetle.
      En Emin olana emanetsiniz..

      Sil
  4. Bismihi subhanehu..
    Işık 300.000 km/sn hızla yayıldığına göre karanlık hangi hızla çökmektedir?
    diye bir soru gördüm. Dedim uzmanı şehr-i Trabzonda :)
    Maesselam, maeddua.. Fiemanillah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah efendim, ne uzmanı :)
      Soru öyle bir şey ki, cevabı da içinde gizli gibi :)
      Selametle inşAllah..

      Sil
  5. Bismihi Subhanehu..
    Rabbim kolaylıklar versin inşaAllah.. Peygamber Efendimizin ''bin derde deva'' diye vasıflandırılan bir duasını paylaşayım inşaAllah. Sabah ve akşam 3'er kez okumak gerekiyor.
    ''Bismilâhillezî lâ yedurru maasmihi Şey’ün fil’ardı velâ fissemâi ve Hüvessemi’ul Alim''
    Dua biliniyorsa hatırlatmış oldum, bilinmiyorsa bildirmiş oldum.
    Maesselam, maeddua.. baki muhabbetle.. fiemanillah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, bilmukabele inşAllah..
      Duayı bildirmiş oldunuz, ben de öğrenmiş oldum, 3'er kez okuyacağım inşAllah, Rabbim ebeden razı olsun ve işlerinizde kolaylıklar versin..
      Selam, dua ve muhabbetle..

      Bu arada bir yarışmadan bahsetmiştiniz, var mı bir gelişme? :)

      Sil
  6. Bismihi Subhanehu,
    Rahmet damlaları altındaki şehr-i İstanbul'dan selam ile..
    Bildirilmiş olunan dua şehrinize, yağmur eşliğinde sabah okunmuştur. Rabbim Cum'a gününü hakkında hayırlı ve mübarek kılsın.
    Not: Bahsedilen yarışmada güzel bir metin ortaya çıkmıştır. Ben bile beğendim :)) Hayırlısı diyor ve dua bekliyorum..
    Maesselam, maeddua.. baki muhabbetle.. fiemanillah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cuma gününü geçtik ama yeni haftanız hayırlı olsun diyeyim ben de :)
      Size ve dahi yazdığınız metine bol bol dualar edilmekte. Yarışma ne zaman peki? Heyecan var mı heyecan :)
      Günlük güneşlik Şehr-i Trabzon'dan baki selam, dua ve muhabbetle..

      Sil
  7. Bismihi Subhanehu..
    Rabbimden şehr-i Trabzonda olana kolaylıklar diliyorum.. Ara ara bloga bakıp kaçıyorum. Girdiğimiz yarışmada dün finale kalanlar belli oldu. Finale kalmayı takdir etti Rabbim. Hamd olsun. 1 gün nefes alıyorum. Yarın nasipse final hazırlıklarına başlıyorum. Heyecan konusuna gelince eveeetttt... Ama sonuçlar açıklandıktan sonra daha bir rahatım. :) Başlangıçtan beri öğrencime diyorum ki: ''Bu yarışmayı 2. ve 3.'yü seçmek üzere yapıyorlar aslında. Neden hocam diyor. Birinci zaten belli diyorum: BİZİZ :)) ''.. Neyse yaaa.. Tevazu deep.. Ben susar..
    Umarım çok çok çok iyisindir ve dahi kendindesindir.
    Duaların en bol haliyle..
    Maesselam, baki muhabbetle.. fiemanillah..

    YanıtlaSil