20 Haziran 2013 Perşembe

OLSUN DA, AYDA BİR OLSUN..

Vay Arkadaş! gelcem dedim dedim gelemedim bi türlü, bak yine olmuş bir ay buraya uğramayalı..Neyse ki yaz tatili geldi de, dersler neyin bitti de, bu kız rahata kavuştu da buraya gelmenin hesabını daha sık yapar oldu, hadi yine iyisiniz :)

Dolu dolu geçen bir ay idi geride kalan.. Önce Saraybosna'ya gittik bir haftalığına (ki ayrıntıları sonraki postlarda ayrıntısıyla anlatacağım inşallah), döndüm final sınavı haftası, bir ton proje sınav gözetmenlik falan. Sonra Urfa'ya gittim bir haftalığına, ablaceğizimin nişanı vardı, yüzüğü taktık geldik elhamdülillah, geldim bu hafta da büt sınavları. O da yarın bitiyo, geriye uzuuunn bir yaz dönemi. Tezim, seminerim, oda arkadaşım ve ben :) Hayat ne güzel..

Öyleyse şimdi bu postu bitirip bir yenisine başlama vakti; Saraybosna bir kaç part halinde yakında sizlerle.. hem de bol fotoğraflı :)

3 yorum:

  1. Bismihi..
    Şükür blogunda şu yazıyı görmemi nasip edene :)
    Geçen ayın dolu dolu(!) geçtiği pek bi belirgin. Her neyse.. Bloguna ''hoşdöndün'' :)
    Baki dua, baki selam ve baki muhabbetle..
    Fiemanillah..

    YanıtlaSil
  2. Hoş bulduk efenim, Rabbim ebeden razı olsun..
    Şu an saraybosna için ilk postu hazırlıyorum, gezmek görmek kolay da yazmak zor, bir defa daha hatırladım ;))
    Yakında görüşmek üzere ;)
    Baki selam, dua ve muhabbetle..

    Not: bu arada yayınlanmasa da okunmakta, bilinmekte tüm yorumlar :)
    Selametle..

    YanıtlaSil
  3. Bismihi Subhanehu..
    En yüksek kademesinden bir ''peki'' :)
    Not: Herşeyin okunduğu bilinmekte :)
    Baki dua, baki selam ve baki muhabbetle..
    Fiemanillah..

    YanıtlaSil