18 Aralık 2013 Çarşamba

BUGÜN GÜNLERDEN TRABZON :)

Her fırsatta bu şehri ne kadar sevdiğimi söylemesem olmaz değil mi? :) 

Geçen gün işe giderken havaya bakayım da ona göre giyineyim dedim, o da ne, her yer bembeyaz.. Trabzon ya hu burası, kar nasıl tutar burada? Hele de bir önceki akşam o kadar yağmur yağmış, her yeri sular seller götürürken. Okula gidemeyişler, gidince geri dönemeyişler arasında geçen giden bir kaç gün.. 

Bugün hava yumuşak, deniz turkuaz, gök berrak.. Bu gün Trabzon yine en güzel haliyle karşıladı beni, elhamdülillah. Sonra bu şehre ne kadar güvendiğimi fark ettim. Yani yağmur da yağsa, kar da yağsa nihayetinde en kısa zamanda havanın güzel olacağını, güneşin ve denizin parıldayacağını biliyorum, ve bu bana inanılmaz bir huzur veriyor. 

Sonra buradan gidecek olma düşüncesi geliyor aklıma, kim bilir nereye? Her ne kadar bu süreci ertelemek istesem de, aslında adım adım yaklaşıyorum. Seminerimi verdim geçen gün, geç oldu güç olmadı şükür. Şimdi önümde yapılması gereken bir tez, yazılması gereken 2 makale, katılmayı düşündüğüm bi sempozyum var. Çalışmaya bu kadar ihtiyacım var iken bu kadar başıboş gezmemiştim sanırım, önümde somut bir iş olmayınca kendi kendimi ikna edip de çalışmaya oturmak ne kadar zor :) İşte tam bu noktada biraz gaza ihtiyacım olduğunu bilmeni isterim sayın okur :) sen yapabilirsin, sen çalışkansın, başarılısın gibi her yorum itinayla beklenmekte.

Şimdilik bu kadar.. :)
Selam ve muhabbetle..

4 yorum:

  1. Bismihi...

    BANA HER YER 34 :))
    Biliyorum başlığın yorumla ilgisi olmayacak ama İstanbul fanatizmim tuttu başlığı görünce...
    '' İşte tam bu noktada biraz gaza ihtiyacım olduğunu bilmeni isterim sayın okur'' demişsin. İyi ama sayın post sahibi, şehr-i Trabzon'un en güzel hallerine dair yazdıklarınız bencileyin çalışmakta olanı dağıttı :)) Sayenizde sayın okurun da gaz ihtiyacı oluştu. Müsebbibe selam olsun :))
    Maesselam, maeddua.. baki muhabbetle.. Fiemanillah..
    NOT1: sen yapabilirsin, sen çalışkansın, başarılısın :)
    NOT2 ( Bana gelsin) : Ben yapabilirsin, Ben çalışkansın, başarılısın :))
    NOT3: 2. not cümlesi bozuk gibi gözükse de en şuurlu halimle yazılmıştır... Vesselam...

    YanıtlaSil
  2. Bismihi Subhanehu...
    1. Ülkem sınırları içinde misin acep?
    2. Yoğunluk tavan boyutlarında mı?
    gibi sorularla başlatayım haftayı.... Rabbim bulunduğun her hale hayır takdir etsin.
    Maesselam, maeddua.. Muhabbetle.. Fiemanillah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğunluk çok fena, bir de final haftasına girdik şimdi, gözetmenlikler var üst üste..
      Bu arada ülke içindeyim ama varlığım ile yokluğum belli değil görüldüğü üzre :)

      Rabbim sana da hayırlı bir hafta nasip eylesin,
      selam ve muhabbetle..
      ama en çok da dua ile..

      Sil
  3. Bismihi...
    Fena faniden gelir. O halde yoğunluk dahi ancak bir faniden ibarettir. Bu da geçer ya hu... Yoğunluğun boyutları belli. Rabbim kolaylık takdir etsin. Yoğunum, yoğunsun, yoğun, yoğunuz, yoğunsunuz, yoğunlar halleri yani :)
    Muhabbet yüklü dua ve selam ile... Fiemanillah..

    YanıtlaSil