1 Mart 2014 Cumartesi

Kısa Bir Ankara Kaçamağı ve Birbirinden Güzel Hediyeler..

Çok sevdiğim Trabzon'da yaşamanın tek zor tarafı aklıma esince Urfa'ya ailemin yanına gidememek sanırım, yakın bir yer değil ki kısa kaçamaklar yapayım, gittim mi bir hafta kalmalıyım. Yıllık iznim de var gerçi ama dönem içinde kullandırmıyorlar. Biz de başka bir yolunu bulduk buluşmanın; orta nokta - Ankara :) Ablam ve kardeşim zaten orada. Oh miss, en güzelinden iki günlük aile buluşması oldu bizimkisi :) 

Geri dönüşte gudubetliğim tuttu yine ama.. Önce uçuş saati bir saat ertelendi, daha sonra da Trabzondaki hava koşulları uygun olmadığı için uçuş iptal edildi. Hava alanında kaldık mı yine, hadi hayırlısı. Tabii neyse ki ben bu durumlarda az biraz tecrübeliyim, uçak kaçırmışlığım falan da var, ondan yani. Uçuşun iptal edildiğini duyduğum an kaça kaça gittim thy bilet satış ofisine, daha kimsecikler gelmemişti. Hemen ertesi sabaha aldım bileti. Ki o zaman bile oradaki yetkili yarın için biletlerin bitmek üzere olduğunu söylüyordu, pek çok kişi mağdur oldu sanırım. 4 saat hava alanında zaman geçirdikten sonra geri dönebildim eve, 8 saat sonra tekrardan yola çıkmak üzere.. Sabah da Trabzon'da yaşadığım için bir kere daha şükür ettim, burada hava alanı şehrin içinde, kampüsün karşısında. Ama Ankara'da 9.25 uçağım için 6.30 da evden çıktım, metroydu havaştı derken 8.30 da hava alanındaydım. 

Neyse, dönüş yolu macerası bir yana, iki günüm dolu dolu geçti Ankara'da. Çantam da dolu doluydu dönerken :) Benim canımcım ablam ve kız kardeşim nelerden hoşlandığımı iyi biliyor, birbirinden değerli hediyeler verdiler bana :) 

İlki bu mükemmel defter, ablam gördüğü anda bana uygun olduğunu anlamış, ki çok haklıydı :)



Bu hediyeler de kız kardeşimden; ilki benim için çokkk anlamlı, İsmail Kılıçarslan tarafından benim adıma imzalanmış bir kitap.


 Diğeri ise sevimli south park karakterlerinin yer aldığı bir not defteri.



Şimdi bir kere daha fark ettim de, kitap-kalem-defter kadar mükemmel hediye var mı? Ha bir de kedi'li her şey :)

Selamlar...