2 Mayıs 2014 Cuma

ANNEANNE OLDUK Kİ BİZ!

Boncuk boncuk gözleriyle şaşkın şaşkın bize bakan mini mini yavrularımız var artık. Geniş aile statüsünü bile atladık geçtik :) Üç hafta kadar önce Amelie'miz doğum yaptı, tontiş tontiş 5 yavrumuz oldu, 3 dişi 1 erkek. 


Biz daha onlar hayatta kalacak mı, yeterince yedi mi, büyüyo mu ki bunlar diye sorarken kendimize, 5 gün önce de Taco doğum yaptı.. 3 dişi 1 erkek, birbirinden farklı 4 yavrucuk daha :) Piyasaya yeni bebekler gelince öncekilerin ne kadar büyümüş olduğunu daha iyi anladık :) 

Bizi sıkıntıya sokan nokta, anne kedilerin ayrı yerlerde durmayı reddetmeleri oldu. Teyze anne yarısıdır misali her ikisi de toplamda 9 yavruya annelik yapmaktan ziyadesiyle memnun. Ama bu durum asıl ilk yavrulara yaradı :) küçükleri aradan ittirip iki anneyi de doyasıya emmeye çalışıyo çakallar :)





Doğumları sırasında ebesi olduğumuz bu bebeklerin bir hafta boyunca gözleri kapalı, sürüne sürüne annelerine gitmeleri, zamanla hareketlenmeleri, gözlerinin açılması, sese ve hareketlere tepki vermeleri ve şimdi de titrek ayakları ile yürümeye başlamaları, bize tatlı tatlı bakmaları şu hayatta yaşanacak en mükemmel şeylerden sanırım..

Şimdi sırada heyecanla beklediğimiz Turta'mız var, nasipse bu ayın 20 si gibi doğum yapacak :) Ev kediden geçilmeyecekkk :) 

Hadi hayırlısı..

2 yorum:

  1. Bismihi...
    Nihayet kediler sayesinde bir postunu görebilmiş olduk. Burnuma yoğunluk kokuları geliyor. Gerçi o koku hiç gitmedi ya. Neyyyssse..
    Not: Bunu diyen ben yazıldığı tarihten 19 gün sonra postu görmüş haldeyim :)
    Amelie'nin yaptığı doğumdaki şu rakamlar şaşırtıcı : ''tontiş tontiş 5 yavrumuz oldu, 3 dişi 1 erkek''. Kafamdan topladım 4 ediyor. Yok dedim bi de hesap makinesi. O da 4 etti. Sonra bölümünü düşündüm. Sonra yaptığın şu hesabı. İçimden ''Vah ülkem vah'' diyesim geldi ama 9 minik namıma sustum :)) Miniklerin heyecanından matematik sürçmüş anlaşılan.
    Not: Turta doğum yaptıktan sonra kendinize ev arayacaksınız gibi bir his doğdu içime...
    Neyse.. Yığınla işim beni bekler... Yazdığını görmek güzeldi. İki açıdan da; hem yazman hem görmem :))
    Maesselam, maeddua... Fiemanillah can dost..

    YanıtlaSil
  2. Yoğunluk hiç biter mi efenim, lakin memnunuz da halimizden.. Rabbim boş bırakmasın bizleri :)
    Şimdi yaptığım hatayı telafi etmeye çalışayım; bi kere ben o hesabı yanlışlıkla yaptım, dedim bakayım bi sayın okur rastgele mi okuyo yazıları, yoksa anlıyo mu okuduklarını :) okuyunca hatalarımı düzeltmeye yardımcı olacak dostlar var mı göreyim dedim :) Hamd olsun varmış...
    Bir sonraki postu da okuyun efenim, birazdan yazacağım.. Turtamız da doğum yaptı :)
    Baki selam, baki dua, baki muhabbetle..

    YanıtlaSil