22 Mayıs 2014 Perşembe

KEDİLERİN EVİNDE MİSAFİR OLMAK

Olmaz olmaz deme sayın okur, bizim gibi kedi manyağı isen eğer, o kediler senin de tepene biner :) Ama tüm o tatlılıklarına da değer..

Anane olduğumdan bahsetmiştim bir önceki yazımda, torun sayımız artıyor sürekli.. Geçen gece gözümüzün nuru tosun kedimiz Turta da doğum yaptı.. Gece gece.. Kediler kendi halinde sessizce doğum yapar gerçeğine inat, epey de gürültülüydü. O beş doğurdu, biz dokuz.. Hamd olsun kazasız belasız atlattık :) Bir turuncu, bir siyah, bir krem, iki de beyaz yavrumuz oldu. Nasıl oldu bunlar, anlamış da değilim :)

Her batın arasında 20 küsür gün var, o nedenle her grup farklı bir evrede şu an :) Amelie'nin yavrular kıpır kıpır.. Tırmanıyor, atlıyor zıplıyor, birbirleriyle güreşiyorlar :) Böyle bir tatlılık yok.. İşi bırakıp kendimi yavru kedilere adamak istediğim doğrudur :) Taco'nun yavrular da yürümeye başladılar titrek bacaklarla, dengede duramıyorlar hala. Gözleri boncuk boncuk sevgi pıtırcığı her biri :) Turta'nın bebişleri de taktir edersiniz ki gözleri kapalı şekilde ciyak ciyak ötüyor, annelerine sokulmuş bi şekilde büyümeye çalışıyorlar.. Çok güzel çok.. Her an ayrı bir mucize.

Tüm bu sevginin bir bedeli var bizim için :) Şu an evde 18 kedimiz var, bu sayıyı dile getirince bile şaşırıyorum :) Hayatım boyunca evde birden fazla kedim olmamıştı.. Ama gel gör ki, çok muhteşem bir şey bu kediler, kimse anlamıyor ama onlar hayatımıza anlam katıyor. Anane olduk ya biz :)

İşte hal böyleyken Kleo'yu evimizde misafir ederek başladığımız macerada döndük dolaştık 18 kedinin yaşadığı evde misafir olduk.. Yakında iki kişilik ev de bakmaya başlarız biz :) Hadi hayırlısı..

Şimdilik selametle sayın okur, bu arada kedilerimizi görmek istersen bu sayfaya bakabilirsin :)

2 yorum:

  1. Bismihi Subhanehu....
    Öncelikle Berat kandilin mübarek olsun. Rabbim geceyi hakkıyla ihya edebilmeyi, dua ve ibadeti tüm zerrelerle eda edebilmeyi nasip etsin.
    Yoğunluklar kaynaklı susmalardayım. Bugün de bir yoğun programa gözümü açmış durumdayım. Dün mezuniyet programı vardı. Bugün ise akşam Ulusal ve uluslararası alanda yaptığımız derecelerin toplu ödül töreni var. 2 gün boyu sahnelerdeyim anlayacağın :)
    Mezuniyet töreni benim için buruk ve karmaşıktı. Kendimi dün akşam itibariyle bağladığım duygusal halden hala alamadım. Sadece derslere girsem bu kadar duygusala bağlamazdım belki de. Ama ben sınıf danışmanlığı da yapıyorum. Tüm halleriyle ilgileniyorum. Bu yüzden benliğimi onlarda eritiyorum.
    Ve ben bu yüzden eğitimciliği çok seviyorum. Başa gelebilecek tüm hallerden sanırım onların dualarıyla korunuyorum.
    Not: Senin dualarını da bu kategoride kabul ediyorum. Bilesin...
    Dün tüm zamanların selfie rekorunu kırmışımdır belki de. Selfie'ler ve normal fotoğraflar derken şu an bile gözlerimde flaşlar patlıyor adeta. Açıkçası itiraf ediyorum kendimi çok fena ünlü biri gibi algılıyordum az daha :))) Hatta bir ara imza vermek için bir köşeye masa getirtsem mi diye düşündüm ama baktım kötü fikir :))
    Şimdilik bana müsaade. Bu arada kedilerin evinde misafir olmak süper bir tabir olmuş. Şu an elinde ciddi bir sermaye var. Çalışmasan bile geçinir gidersin. :)
    Not: Yarın itibariyle 1 hafta daha çalışıp nasipse tatil moduna giriyorum. Tam da Ramazan'a denk gelecek. Bakalım istikamet neresi olacak nasipse.
    Baki selam,
    Baki dua,
    Baki muhabbetle...
    Fiemanillah...

    YanıtlaSil
  2. 10 gün sonra gelen bir cevap :)
    Öncelikle Rabbim başarılarınızın devamını nasip etsin, tebrik ederim :)
    Öğrenci sayımız yeni yeni artıyor bizim, iki yıldır buradayım, ama şu son zamanlarda hocam, hocam lafları ile hissettim hoca olduğumu. Öğrencilerin sizi gördükleri zaman yüzlerinin aydınlanması, sizden korkmaları değil de sizi sevmeleri, bunlar gerçekten güzel duydular. Ben akademik hayatta özellikle bilimsel çalışmalar ile mutlu olacağımı düşünürdüm, ama işin eğitimcilik kısmı da beklemediğim kadar güzel.. Şimdi bu öğrencilerin mezun olacağını düşünmek üzüyor beni..
    Bu arada ben de Ramazan'da tatile çıkayım diyorum, şöyle sıcak memlekete, Urfa'ya :) klima karşısında bilgisayar elimde çalışmam gerekecek :)
    Size tekrardan iyi tatiller..
    Selam, dua ve baki muhabbetle..

    YanıtlaSil