21 Eylül 2014 Pazar

BİR PAZAR DAHA BÖYLE GEÇTİ..

Uzunca zamandır kitap-film-uyku üçlemesi arasında tembel bi haftasonu geçirmemiştim. Hatta o kadar iyi dinlenmişim ki cumartesi günü, pazar sabahı kalktığımda pazartesi oldu zannettim, sonradan hala pazar gününde olduğumu fark ettim, ekstradan sevindim :) Hava kapalı, çok fena yağmur yağacak gibi, ve ben Trabzon'u en çok böyle havalarda seviyorum. Çünkü Zeki Müren ve türk kahvesi en güzel bu havaya yakışıyor. Bi de kucağıma bi kedi alıp da camdan dışarıyı, yağan yağmuru seyretsem keyfime diyecek olmaz, lakin bizim kediler de hiç sevmiyo kucağı..

Bu arada evdeki kedi populasyonu epeyce azaldı. Öyle ki, artık odalarımıza geri döndük :) 14 yavrunun 13 ü yeni ailelerine ulaştı, bize hüzün onlara mutluluk götürdürler :) Marki babamızı da bi süreliğine İstanbul'a gönderdik, ki evdeki dişiler rahata ersin. Şu an 1i yavru 4 kedi ile kalakaldık, kişi başı iki kedi, olacak iş değil! :)) Son kalan yavrumuz Çuha;


Çuhayı vermek ile vermemek arasında gidip geliyoruz, torunlardan ayrılmak çok zor zira. Bari biri kalsın bizimle :) Bakalım son kararımız ne olacak..



Öyle işte sevgili okur,
Şimdilik bu kadar.. Hayırlı pazarlar :)

2 yorum:

  1. Bismihi Subhanehu...
    Son derece yağmurlu şehr-i İstanbul sabahından selam ile. Şaşılacak bir tevafuk (ki ben sayfanı açınca şaşırdım) bu sabah otobüste tam köprüyü geçerken çok sayıda kedi ne alemde diye düşündüm. Cevabını açar açmaz gördüm :) Bu kadar olur. Marki'yi buralara gönderirken buraları hiç mi düşünmediniz acep :)
    Maesselam, maeddua, Fiemanillah..

    YanıtlaSil
  2. Masmavi denizi, güneşli açık havası ve yemyeşil kampüsü ile şehr-i Trabzon'dan aleyküm selam. İstanbul yakışıklı kedi görsün dedik, yolladık oğlumuzu :) Ama hasreti bambaşka.. Geri döneceği günü bekliyorum heyecanla :)
    Selam ve dua ile..

    YanıtlaSil