18 Kasım 2014 Salı

YENİ YENİ YAVRULAR :)

Depresyona karşı yavru kedi tedavisi diye bir gerçek var :) İnanın müthiş bir şey..

Geçen ay evimizin 4. batını, Taco'nun yavruları dünyaya geldi.. Birbirinden güzel bebekler :) Önceki yavrulardan sonra epey zaman geçmişti, hasretimiz şiddetlenmişti ki bu yavrular çıkageldi. Gözlerinin açılmasını, yürümeye başlamalarını beklemek zor oldu gerçekten, çünkü o kadar tatlılar ki! Avuçlarıma almak, sıkmak, mıncırmak, kokularını içime sindirmek istiyorum :)) 

Sana bir psikopat gibi görünmeyeyim sayın okur, lakin ben cidden bir kedi manyağıyım.. Onların bünyemde yarattığı sevgi etkisini herkes kolay kolay anlayamaz :) Kedisiz bir hayat düşünemediğim gibi, ara ara sevgili kedimiz Turta'yı kucağımda zorla zapt ederken uzun uzun gözlerine bakıp "Rabbim senin erken gidişinle sınamasın beni" dediğim de doğrudur..

Neyse gelelim yavrularımıza.. 3 dişi 1 erkek olan bu minnaklar annelerinden yeterince süt alıyorlar belli ki, tombiş mi tombiş oldular :) İkisi 'scottidh fold', ikisi de 'scottish straight'. Üç tanesi aynı anneleri gibi mermer desenli, bir tanesi ise ablası Betül jr. gibi 'black golden shaded' olacak sanırım. 

İşte tombalak yavrularımız :)








Bu tatlı kedileri daha yakından takip etmek isterseniz facebook'da "Pofuduk Kediler" hesabına göz atabilirsiniz :)

Selamlar..

2 yorum:

  1. Çok tatlılar.. Bir aralar benim de 5 yavru kedim vardı.Sürekli okşamak istiyodum.Elindem bırakasım gelmiyodu.Büyüyünce eve sığmaz oldular tabi ki.. birilerine verdik ama arada ziyaretlerine gidiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yavru kediler gerçekten bambaşka :) keşke hep küçük kalsalar da sevsek dursak, ayrılmak zorunda kalmasak :D

      Sil