14 Ocak 2015 Çarşamba

aliexpress.com (Yeni Alışveriş Modamız)

Eğer siz de internet alışverişini seviyorsanız ve 1 ay beklemek sizin için problem değilse bu siteyi aklınızda tutun; aliexpress.com

Son iki aydır beni benden alan site.. Allahımmm her şey o kadar ucuz ki! Saatlerce, günlerce sitede vakit geçirmek mümkün :) şimdi sitenin reklamını yapıyo demeyin ama bu aralar önüme çıkan herkese burayı anlatıyorum, memnun kalmayanı henüz görmedim :) tabi alışverişi usulüne göre yapmak şart!

Ne mi bu aliexpress? Ebay, gittigidiyor tarzı alışveriş sitesi, hemen her şeyi bulmak mümkün, ürünler çoğunluğu Çin olmak üzere uzak doğu ülkelerinden geliyor.. Şu an ülkemizde dahi aldığımız pek çok şeyin üzerinde "made in china" etiketi olduğunu varsayarsak, direk çin'den alışveriş yapmak oldukça avantajlı.. Yalnız her internet alışverişinde olduğu gibi, buradan yapacağınız alışverişlerinizde de dikkat etmeniz gereken bazı hususlar var bence.. Mesela beden farklılığı önemli husus; çok uygun fiyata elbise ve ayakkabılar olmasına rağmen, beden uymaması riski göz önünde bulundulmalı.. O yüzden bu kategoride hiç sipariş vermedim.. Bir de her ne kadar alışverişin oldukça güvenli olduğu ve kargo teslimatının ulaşma garantisi verilse de, ben yine de yüksek meblalı alışverişe sıcak bakmıyorum, hele de kargo ptt ile teslim edilicekse :) ama onun dışında, dekorasyondan kırtasiyeye pek çok şey epeyce ucuza alınabilir.. 

İlk denememde ağırdan alayım dedim ve bi kartpostal seti sipariş ettim.. Benim gibi kartpostal gönderimi ile uğraşanlar bilir, buralarda güzel kart bulmak zor.. Ha elbet özel tasarım harika kartlar oluyor ama onlar da bence uçuk rakamlara satılıyor.. Çin'de ise ouvvvv bir sürü ve çokkk ucuz :):) Siparişim beklemediğim bir anda, tam 2 hafta içinde elimde oldu.. Kartların kalitesi beklediğimden çok daha iyiydi.. Hatta açıklamada 16 kart yazmasına rağmen tam 19 kart geldi :) hem de sadece 6 dolar..


Bu siparişten memnun kalan ben hemen yeni şeyler almaya başladım.. Siparişlerim 3-4 hafta içinde elime geçiyor, şimdilik 5 ve 7 dolarlık iki tablet kılıfı aldım ki bence onlar da fiyat-performans olarak oldukça iyi.. Ha bir de özel mühür oyma çalışmalarım için blok silgi aldım, bunları Türkiye'de bulamamıştım bile..

Beni memnun eden bir diğer ürün pirinç mühür seti oldu. Şahsım adına muazzam bir şey, buralarda almayı çok istiyordum ama çok pahalı geliyordu.. Aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz tüm set 12 dolar idi. Fiyat-performans oranı ise hayli iyi :) mührü o eriyen balmumuna bastırmak ve adımın ilk harfini çıkarmak.. Anlayamazsınız.. :):):):)


Şimdi gözüm yollarda, yeni ürünlerimi bekliyorum, yine bi kartpostal seti (63 tanesi 10 dolar), south park figür seti ( burada 50 lira, orada 8 dolar) ve bir sürü pasta/şeker hamuru şekillendirme ürünü.. Ardından alınacakların da uzuuunn bir listesi var :D

Siz siz olun kendenizi fazla kaptırmayın.. Yoksa o 1-2 dolarlar birike birike 100-200 dolar oluyor, tecrübeyle sabittir :)

Haydin o zaman iyi alışverişler..

6 yorum:

  1. Merhabalar;

    Mühür setini hangi satıcıdan aldığınızı öğrenebilir miyim? Hediye olarak almayı düşünüyorum. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günler,

      http://www.aliexpress.com/item/10pcs-set-with-gift-Box-Retro-Style-Sealing-Wax-Stamp-set-Deluxe-Gift-set-26-alphets/1871823783.html

      yukarıda verdiğim linkte bulabilirsiniz ürünü.. Ayrıca aliexpress sitesinden "seal wax stamp" diye aratarak farklı ürünlere da bakabilirsiniz. Ben hiç bir alışverişimde kötü satıcıya rastlamadım çok şükür, umarım siz de güzel bir alışveriş yaparsınız :)

      Sil
    2. Yanıt için teşekkür ederim. Keşfettiğimden beri çıkamadım siteden. Her şey var.

      Bu arada kedilere bayıldım. Benim de aynı anda 9 yavru beslediğim olmuştu. Keşke aynı şehirde olsaymışız. O zaman kesin 2 tanesini alırdım. )

      Sil
    3. Kesinlikle öyle. Site tam bir kara batak, girdin mi çıkmak bilmiyorsun ;) aman dikkat edin, zira dediğim gibi bi kaç dolarlık alışverişler onlarca yüzlerce dolara çıkıyor :)
      9 kedi de iyiymiş :) nasıl, çok zorlanıyor muydunuz? Epey hareketli oluyor ve sürekli ilgi istiyorlar ama o kadar tatlı yaratıklar ki, insan kedisiz yaşayamıyor :

      Sil
    4. Biraz zor oluyordu haliyle. O dönemde üniversitede okuyordum. Sonra yavruların bir kısmını dağıttık ve ailem beni 5 tanesiyle bırakıp başka şehre yerleşti. O zamanlar hem yalnız yaşama hem de 5 tane cimcimenin sorumluluğu biraz zor geçmişti ama sonunda bizim anneyi kısırlaştırmak zorunda kaldım. Meret bıraksan her sene 2 kez yavru verecek o dereceye gelmişti. :) Bir de yavruladıkça annenin yaşam süresi kısalıyor. Onu da göz önünde bulundurdum.

      Sil
    5. Sizi çok iyi anlıyorum, biz de iki kedimizi kısırlaştırdık geçenlerde. Her ne kadar bunu istemesek de, dünyaya gelen her bir yavru bizim sorumluluğumuzda oluyor.. Dediğiniz gibi senede bir kaç kere de yavrulayabiliyorlar. Bakalım hayırlısı artık, hem yaşam süreleri uzayacak inşallah, hem de daha tonton kediler olacaklar :)

      Sil