9 Haziran 2015 Salı

Beni Bu Güzel Havalar Mahvetti..

Haziran'ı yarıladık neredeyse, ama Trabzon hala daha mevsim kargaşası yaşıyor.. Güneşten çok yağmur var.. Gerçi yazın sıcağını ve nemini düşününce şikayet edesim gelmiyor bu havalardan, serinlik iyidir :) Bugün şansıma bi ayrı güzel hava, öyle durup denizi izlemek istiyorum, haliyle işe gidesim de gelmiyor.. Şöyle home office bi işim olmalı aslında, sonuçta ben geceleri çok iyi çalışırım, ve bıraksınlar gündüzler benim olsun.. Alayım kitabımı, ineyim sahile.. Biraz okuyayım biraz dalayım, hayat böyle güzel değil mi sonuçta? :))


İnsanlardan duyuyorum bazen, boğazın manzarasını daha çok seviyorlar.. Karşıda bir kıyı olmalıymış, öyle olunca deniz daha güzel görünüyomuş.. Bilhassa geceleri.. Halbuki ben uçsuz bucaksız denizleri seviyorum, gökyüzüyle denizin birleştiği ufukları.. Ve bulutları :) Çok güzel hayaller kuruluyo bulutlara bakılarak, değil mi? :) 

Ama şu an için daha fazla hayal kuramam, vakit işe gitme vakti! :)

3 yorum:

  1. Bismihi Subhanehu...
    Sıra nihayet bu posta geldi. Aslında yarına kalacaktı ama işleri hızlı toparladım. Şükür. Mevsim kargaşası şu an hemen hemen her yerde var. İlk kez bu sene baharın kokusunu almadan yaza geldik. O da tam yaz değil henüz. Az önce sağanak yağış vardı burada. Az zamanda çok ve büyük işler başardı :)
    Benim amca kızı home Office çalışıyor. İşleri de müthiş. Motivasyonum bozulmasın diye onu görmek bile istemiyorum :)
    Boğazın manzarası kısmına gelince; bulunduğun yerin manzarasını biliyorum. Ancak boğazın manzarasını da her gün yaşıyorum. İşyerim boğazı görüyor. Kıyas yapılamayacak konu aslında. Göreceli. İkisi de güzel oluyor. Ancak İstanbul tescilli :) Ama önemli olan kişinin kendi tescili.
    Ve.. Biraz daha çalışma vakti..
    Maesselam, maeddua... Fiemanillah..

    YanıtlaSil
  2. Tezin tüm kargaşasını arkamda bırakıp da geldim nihayet, yanıt için biraz geç de olsa kusurumuz affola :) Ahh şu home-office işi gerçekten tam bana göre, en azından haftanın bazı günleri izin verilmeli o şekilde. Böylece diğer günlerde verimli olurum. İlerde rektör olursam bu işi düşüneceğim :) (Aman Ya Rabb! Planlarıma bakın hele..) İstanbul güzeldir elbet, dediğiniz gibi tescilli hem de.. Lakin korkak bu insan, düşüncesi bile ağır geliyor oranın.. Yine de her zaman dediğimiz gibi, hayırlısı :)
    Bu arada yazımın üstünden iki hafta geçmiş ve havalar hala soğuk. Güneşi ve dahi mavi denizleri çok özledik, çokkk..
    Şehri Trabzon'dan selam ve dua ile..

    YanıtlaSil
  3. Bismihi Subnahehu...
    Anladım ki hedefin Home-Rektör olmakmış. Bu kavramı kayıtlarımıza alalım lütfen. Bu arada Home-Rektörlük ofisinin boğaz manzaralı olduğunu da hayallerinin bir köşesine iliştir bence. Her Home'dan Office olmaz. ( İngiliz atasözü gibi oldu kanımca )
    İstanbul'a dair daha önce söylediğim bir şey vardı. Bilmem hatırlar mısın. Bu şehirden ben hep kaçtım. Bu şehre dair korkak ararsan önce bana bak :) Ancak her şey yerleşene kadarmış. Şu an bu şehrin dışındaki her yerde sıkılıyorum. Bu empati yapılacak bir konu değil aslında. Şehirle yolun kesişirse bir gün, ne demek istediğimi ayn-el yakin o zaman kavrayacaksın.
    Son cümledeki ''mavi deniz'' kavramı gülümsetti beni. Bir bardak al. Deniz suyunu kat içine. Bak bakalım mavi mi şeffaf mı :)) Bir de Rektör olacakmış. cix, cix, cix... :)
    Şehr-i İstanbul'dan maesselam, maeddua, fiemanillah can dost...

    YanıtlaSil